Jeuk infuus

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey dames,

Werd net opgebeld door de medisch psycholoog/maatschappelijk werkster die ik verleden week in het zkh heb gesproken. Ook zij vertelde me dat ze tegen haar hadden gezegd dat ik niet meer naar huis kwam.

Ik ben daar zo blij mee, want ze deden in het zkh een beetje alsof dat niet zo gezegd is, ik begon aan mezelf te twijfelen. Ook zij dacht dat ze er waarschijnlijk net op tijd bij zijn geweest, dat ik de maandag er voor op mijn werk te veel stress had opgebouwd en dat door de rust mijn lichaam de kans heeft gekregen om zich snel te herstellen.

Ik voel me goed, hou me kalm, lig op de bank te genieten van mijn meis, mijn man is gewoon thuis en is mijn persoonlijk verpleger.

Dikke knuf

Mo

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Heb de afgelopen week meegelezen (was niet ingelogd) en wil je veel sterkte wensen en wat fijn dat je weer thuis bent!

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Wat fijn dat je thuis bent. Relax en laat je maar goed verwennen.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou meid geniet gewoon van elke seconde. Nu alweer een dagje erbij (en op zijn minst een dagje minder in het ziekenhuis).

Wat fijn dat je man vrij is. Heeft hij zorgverlof opgenomen?

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moontje: wat fijn dat je nu lekker thuis bent en laat je maar goed in de watten leggen door je man.
    Geniet ervan zoveel je kan! Sterkte!

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nee he, nu heeft Eef de waterpokken...

7. Dana

Dana Niet meer actief

Dat meen je niet! Heel veel beterschap voor haar en jij moet echt oppassen nu ivm besmetting, of heb je ze gehad toen je kind was?

Sterkte zeg! :(

Moest je vandaag ook niet voor controle weer?

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    succes op de controle vandaag

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Een komt nooit alleen :( sterkte ...

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat vervelend voor Eef!

Succes vandaag;)

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Alles is goed! Bloeddruk lag tussen de 75 en 82,(meerdere metingen) en de waterpokken van eef maken nu niet zoveel uit, als ik ze zelf krijg dan moet ik even bellen en dan nog doen ze niet veel... Nu dinsdag naar de gyneacoloog..

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super zeg dat je controles goed waren
    een kleintje is toch altijd beter af in moeders buik

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat super voor je meid:D!

14. Dana

Dana Niet meer actief

Super dat alles goed is!! :)

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat het goed gaat met jullie!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ben echt een vreselijke moeder, zie Eef nu als een grote waterpok, ook al hebben ze gezegd dat het niet uitmaakt.. Brrrr... Wordt nog wat als er straks op school luizen gaan heersen..

Maar wat ben ik blij dat ik nog thuis ben, voelt zo heerlijk. Had ook een hele mooie ctg vandaag, zo actief was ze nog nooit, had echt haar gekke half uur.. En dan een bloeddruk van onder de 80..

17. Dana

Dana Niet meer actief

haha, herkenbaar :D

wel echt super dat alles zo goed gaat nu na alle ellende de afgelopen weken :)

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ja, blijkbaar ben ik er net op tijd bijgeweest, dinsdag gesprek met mijn gyn, ik ben totaal niet assertief, maar wil toch proberen uit te vinden hoe dit allemaal zo heeft kunnen lopen.

Ook ben ik heel realistisch, het kan alsnog verslechteren, maar aangezien ze dachten dat ze met 32 wk zou komen zijn we alweer een stukje verder...

19. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    HELLP is en blijft een rare ziekte waar de artsen zelf nog lang niet alles van weten.

Ik had voor de keizersnede PE en tijdens de keizersnede is dit omgeslagen in HELLP na de bevalling. Max bloeddruk 220. Ziekenhuis uit met een krappe 150 max en de mededeling dat het wel tot een jaar kan duren om mijn 5 tabletten met 9 pillen af te bouwen.

Nu nog geen 3 weken later slik ik nog maar een 1/2 pil. De artsen snappen er niks van. Het is nog even afwachten of dit goed blijft gaan dinsdag weer Controle.

Probeer lekker te genieten en zo kalm en rustig mogelijk te blijven (af en toe makkelijk gezegd, i know). Elke extra dag/week is er eentje in de pocket. Je meisje heeft de prikken voor de longen gehad dus ook weer een extra voorsprong!

20. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Fijn dat hier zulke goede berichten te lezen zijn!

Deel Deze Pagina