aaah dat is goed nieuws! Weer een paar daagjes erbij voor de kleine meid in je buik! En dinsdag ben je alweer 34+2. Ik hoop echt voor je dat je de 37 weken gaat halen. Zou super zijn!
hee wat goed!!! Elke dag is er weer eentje. Ik hoop dat de kleine meid nog een flinke tijd blijft zitten. Voor hetzelfde geld denk je straks: wanneer komt ze nou eindelijk???
update: vandaag controle gyn gehad. bloeddruk is 110/80, kleine groeit goed en is al aan het indalen. Vrijdag weer ctg (vond ik zelf wel fijn) dinsdag gewoon weer naar de verlos en dan weer om de week. blijft de bloeddruk goed dan gaan ze haar niet voor de 38 1/2 week halen, maar ik ben nu al blij met elke dag!!
wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je kleintje nog lekker warm in je buik zit! Blijft je bloeddruk nu goed? Ik heb hier een poosje geleden een berichtje gepost over je infuus dat jeukte, dat ik dat herkende van toen ik in het ziekenhuis lag. mijn bloeddruk is nu ook hoger. mijn onderdruk is steeds 80 en bovendruk 150-160 (behalve aan de ctg, dan daalt ie weer, omdat ik stil lig. dan is ie 120-130)). was het bij jou de bovendruk of de onderdruk die te hoog was?
wow wat gaat het goed! Nog 6 daagjes en dan heb je hoeft je kindje misschien niet eens opgenomen te worden. Maar zo te lezen kan je kindje ook gewoon a terme geboren worden! Waarom zouden ze dr nog halen als het gewoon goed gaat?
36 weken.. Tataaaaa! Maar het rommelt wel een beetje.. Eef was er ook al met 37 wk.. Spannend! Vandaag weet ctg en bloedrukmeting..
wow 36 weken! Als alles goed is dus geen couveuse en neonatologie... dat is echt super... liefst nog een weekje uithouden... Nog heel even!
Spannend hoor Moontje! Je gaat echt de goede kant op! (lees al een tijdje mee, maar nog nooit gereageerd!) Zet hem op!!!
Mooi om te horen 36 weken. Wat bedoel je met vreemder, heb je het idee dat je kleine zich vandaag aan jullie wil laten zien
Of mijn bloeddruk is weer omhoog.. Last van mijn buik.. Druk onderin, net alsof ze er elk moment uit kan vallen, misselijk... Af en toe last van mijn rug.. Ga eerst ff wat eten, heb vanmorgen maar een boterhammetje op, kan ook zijn dat ik te weinig heb gegeten, dan krijg ik wel eens last van mijn medicijnen en mijn darmen...