help

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jaimy en remco, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden ik trek echt niet meer na 5de opnamen, mischien morgen naar huis, maar dokter verwacht als ik weer thuis ben en wat doe dat het er zo is heb 2cm onsluiting nu maar al paar dagen geen weeen meer. maar weet tog als ik weer thuis ben dat het dan zo gedaan is, heb liever nu als ik hier ben, sorry maar wat kan je doen om optewekken in een ziekenhuis

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het lijkt me niet verstandig om je weeën op te gaan wekken.. je kindje is nog geen 37 weken dus liever nog even binnen bij mama.. wat een vervelende situatie..

Sterkte!

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    t is zo moeilijk, van het ziekenhuis mag die komen maar me weeen blijven weg darom iemand tips

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ik zou het inderdaad niet op gaan wekken. Het is helemaal nog niet goed voor je kindje om nu geboren te worden.
    Nog even 2 weken doorbijten kan veel betekenen voor de gezondheid van je kindje.
    Succes! Hoop voor je dat je kindje toch nog even binnen blijft.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

als de artsen het niet op kunnen wekken, lijkt het me sterk dat het jou wel lukt... En bovendien: probeer toch echt het belang van je kindje voorop te zetten: er gaan de komende 18 jaar nog veel zwaardere periodes komen met je kind...

Maar zorg dat je met iemand praat, vraag gewoon een gesprek aan met de maatschappelijk werker van het ziekenhuis: die kan je vast goed begeleiden bij het nog even volhouden en doorzetten...

6. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Tja als het nog ff blijft zitten is dat alleen maar beter. Bij mij rommelt ook al een paar dagen. Mijn vader denkt dat ze komende week komt met volle maan! Zelf denk ik zeker wel dat ze eerder komt (een voorgevoel) maar wanneer? Geen idee... Hoop alleen dat alles goed gaat!

Ze zeggen dat ze komen wanneer ze er klaar voor zijn, dus zullen we echt af moeten wachten! Succes

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Je kind bepaalt wanneer het wil komen, dus geduld hebben is het enige wat je kan doen.

ben trouwens bij dat je kindje nog lekker binnen in je buik zit, een vroege bevalling is niets om jaloers op te zijn.
    eerst weken vechten om die kleine binnen te houden en nu haast moeten hebben.... sorry hier geen begrip.

Deel Deze Pagina