hallo, ik heb even een vraagje, ik ben vandaag precies 4 weken geleden bevallen, en ze hebben me toen ingeknipt en gehecht, met hechtdraad dat vanzelf weggaat. nu zijn na een paar dagen de buitenste hechtingen eruit gehaald door de verloskundige, maar de binnenste hechtingen zitten er nog steeds in. terwijl ze hebben gezegt dat die hechtingen binnen 4 weken weg moeten zijn. en dan nog een dingetje ik heb aan de buitenkant waar ik gehecht ben een bultje wat zacht is, zouden ze dan gewoon scheef hebben gehecht dat dat een overtollig stukje vel is of wat???
Ik heb ook nog best lang last van mijn hechtingen gehad. Ik had ook last van bultjes, maar dan harde. Ik dacht zelf dat het de hechtingen waren, en volgens de vk was dat dus ook zo. Ze heeft toen ook bij mij een paar hechtingen losgeknipt, en moet zeggen dat de pijn toen over was. Anders even de vk bellen om te vragen hoe en wat? Wij kunnen immers ook niet zien wat jij nu eigenlijk bedoelt.
Ik ben 6 weken geleden bevallen en mijn hechtingen zijn ook nog niet helemaal weg. Dat harde is volgens mij wel normaal. Het is iig normaal dat de huid rond de hechting wat hard wordt. Trekt vanzelf weg.