SPOED vochtverlies na toucheren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 078mama, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik loop al dagen met krampen en voorweeen en vanmorgen in het ziekenhuis hebben ze me weer getoucheerd. Er was nog geen ontsluiting dus ik mocht weer naar huis maar sindsdien verlies ik echt behoorlijk wat vocht en ook wel bloed. Bloed snap ik wel maar zoveel vocht? Ik heb al 4 onderbroeken helemaal drijfnat gehad en zelfs een natte plek op mijn bed. IS DIT NORMAAL? O ik ruik er niks aan...geurloos dus

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik weet niet of je bij de verloskundige zit of bij de gynacoloog, maar ik zou even contact opnemen. En wat van het vocht proberen op te vangen zodat het gecontroleerd kan worden.
    Heb begrepen van sommige mensen dat het vruchtwater niet altijd ruikt.. En voor de zekerheid na laten kijken kan altijd toch? voor je eigen gemoedsrust

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Bellen en laten controleren. Vruchtwater is niet altijd duidelijk te herkennen. Bij de vorige was het wel vruchtwater maar in eerste instantie ook niet herkend door de gyn. Alleen een testje kan uitsluitsel geven.

Veel succes.
    Krissa

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Inderdaad: bellen!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

De verpleegkundige zegt dat het normaal is maar ik betwijfel het een beetje. Vanavond ga ik het toch nog eens navragen

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Zou ik ook zeker doen (navragen). Goed op jezelf passen en je gevoel volgen als je het niet vertrouwt.

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hoe is het nu met je? Heb je nog wat kunnen opvangen? Dan kunnen ze het goed controleren, als je vliezen gebroken zijn mag je daar niet te lang mee door blijven lopen!

Succes!

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    De hoeveelheid die je omschrijft klinkt mij als vruchtwater! Bellen dus! Wie weet zijn inmiddels je weeën ook begonnen? Gezien je termijn is dat niet ondenkbaar! Afscheiding lijkt me wat veel en zal ook wat slijmeriger zijn. Urine ruikt meer....

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    klinkt als vruchtwater, als je vliezen gebroken zijn zou binnen 24 de weeen op gang moeten komen,
    wij moeten bij bloedverlies altijd direct bellen ...

Deel Deze Pagina