Ik loop al dagen met krampen en voorweeen en vanmorgen in het ziekenhuis hebben ze me weer getoucheerd. Er was nog geen ontsluiting dus ik mocht weer naar huis maar sindsdien verlies ik echt behoorlijk wat vocht en ook wel bloed. Bloed snap ik wel maar zoveel vocht? Ik heb al 4 onderbroeken helemaal drijfnat gehad en zelfs een natte plek op mijn bed. IS DIT NORMAAL? O ik ruik er niks aan...geurloos dus
Ik weet niet of je bij de verloskundige zit of bij de gynacoloog, maar ik zou even contact opnemen. En wat van het vocht proberen op te vangen zodat het gecontroleerd kan worden. Heb begrepen van sommige mensen dat het vruchtwater niet altijd ruikt.. En voor de zekerheid na laten kijken kan altijd toch? voor je eigen gemoedsrust
Bellen en laten controleren. Vruchtwater is niet altijd duidelijk te herkennen. Bij de vorige was het wel vruchtwater maar in eerste instantie ook niet herkend door de gyn. Alleen een testje kan uitsluitsel geven. Veel succes. Krissa
De verpleegkundige zegt dat het normaal is maar ik betwijfel het een beetje. Vanavond ga ik het toch nog eens navragen
Zou ik ook zeker doen (navragen). Goed op jezelf passen en je gevoel volgen als je het niet vertrouwt.
Hoe is het nu met je? Heb je nog wat kunnen opvangen? Dan kunnen ze het goed controleren, als je vliezen gebroken zijn mag je daar niet te lang mee door blijven lopen! Succes!
De hoeveelheid die je omschrijft klinkt mij als vruchtwater! Bellen dus! Wie weet zijn inmiddels je weeën ook begonnen? Gezien je termijn is dat niet ondenkbaar! Afscheiding lijkt me wat veel en zal ook wat slijmeriger zijn. Urine ruikt meer....
klinkt als vruchtwater, als je vliezen gebroken zijn zou binnen 24 de weeen op gang moeten komen, wij moeten bij bloedverlies altijd direct bellen ...