Hoi allemaal, Ik wil heel graag een boek of dagboek kopen speciaal voor onze zwangerschap. Ik zie zoveel verschillende... Zijn er bepaalde (dag)boeken die jullie aan raden? Of juist afraden omdat ie tegenviel? Zo ja, dan ik zou het heel fijn vinden om ook te horen wat jij zo goed/fijn/leuk of juist tegenvallend vindt aan dat boek. En als het kan, zou het super zijn om ze van binnen te zien! Alvast bedankt!
Ik heb het “Oei ik groei 9 maanden dagboek” en vindt deze erg leuk en divers. Ruimte voor foto’s en tekst, zeker een aanrader.
Ik heb het 'mijn 9 maanden' boek van Pink Peach. Ik ben er blij mee. Ik vond zelf het boek van bijvoorbeeld Pauline Oud te druk qua lay-out en kleuren en deze is rustiger. Dit boek heeft voldoende ruimte om te schrijven en voor foto's en gaat per twee weken. Dat vind ik wel prettig, want er is daardoor minder druk om elke week iets 'leuks' te moeten schrijven. Als je toch meer kwijt wilt zijn er tussenpagina's die je daarvoor kunt gebruiken. Naast de normale weken zijn er ook aparte pagina's over bijvoorbeeld jou en je partner, zpeciale echo's, aan wie je de zwangerschap hebt verteld en hoe, enz. Hier een paar foto's van de pagina's die ik nog niet heb ingevuld. Het licht is helaas niet fantastisch zo laat.
Jep ik heb deze ook en vind hem ook heel leuk! Veel leuker dan dat negen maanden boek die je als eerste hit krijgt bij bol.com, haha. Die had ik zelf gekocht maar ben overgestapt naar de oei ik groei, want die is veel leuker.
Ik vind juist het 9 maanden boek van Pauline Oud leuk! Met de eerste gebruikt, de 2e een andere van de Hema, maar die beviel me minder... Dus nu weer voor de 3e die van Pauline Oud. Elke week wat vraagjes over je zwangerschap en je ideeën. Kleine ruimte voor wat extra dingen die je wilt delen. Is snel en makkelijk gedaan, want ik vergeet regelmatig om dat ding in te vullen
Ik heb ook die van pauline oud en vind hem wel leuk! Je hebt nu 2/3 verschillende van haar geloof ik.