Ben ff helemaal van de wereld !!

Discussie in 'De lounge' gestart door winnie1984, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik wil even ff mijn verhaal kwijt kan er verders nog met niemand over praten :cry:

Ik ben nu 21 jaar mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 maanden jong was, dus weet er niet veel meer van heb gelukkig wel gewoon contact met mijn vader.
    Mijn moeder leerde een nieuwe man kennen toen ik 2 was we zijn bij hem gaan wonen samen hebben mijn moeder en stiefvader ( die ik nu ook beschouw als mijn vader ) 2 zoontjes gekregen mijn broertjes dus :D
    En ze zijn nu 6 jaar getrouwd en 19 jaar bijelkaar.
    Ik kon vanaf mijn 8 helemaal niet met die man overweg, heel veel problemen met hem gehad en een echte pupper geweest vooral tegen hem waar ik nu veel spijt van heb :oops:
    Gelukkig kan ik nu vanaf mijn 17 heel goed met hem overweg we hebben het allemaal uitgepraat en is gelukkig goed gekomen, hij is toch getrouwd met mijn moeder en die wil ik gelukkig zien dus ben ik het dan ook :)

Ik ben in maart gaan samenwonen met mijn Ware liefde. Hij heeft me heel goed geholpen om overal door heen te komen en geholpen met de verhuizing en de rest wat er verders bij komt kijken.

Maar nu gisteren kreeg ik verschrikkelijk nieuws :cry: ,
    Mijn moeder belde om te zeggen dat ze gaan scheiden, ben er helemaal kapot van had het nooit verwacht dat het me zo zwaar kon gaan vallen als het ooit gebeurde maar de band die ik nu met hem heb is heel erg goed.

Ik dacht gelijk aan het idee: Wat als ik nou snel zwanger wordt is hij geen opa meer en als ik nou ga trouwen zal hij er niet bij zijn al die dingen en nog veel meer doen me ontzettend veel pijn :cry:
    Ik kan me niet goed concentreren heb veel pijn van binnen en ben heel erg emotioneel.

Het doet me heel erg veel pijn, wat moet ik nu :(:

Sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt want verders weet het nog niemand ook mijn broertjes nog niet, die worden vanavond ingelicht :cry:

Veel liefs een verdrietige winnie

2. Niet meer actief

Heej Meid...

Ik heb het je al via msn gezegd...
    Maar hier nog een keer, succes meid...
    en als je wil praten of wat dan ook, bel je me maar
    dan kom ik langs...

Het komt goed!!!

Sterkte!

liefs Moontje

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    jeetje dat is wel heftig ja.
    Maar misschien wordt je moeder daar ook gelukkiger van, van hem scheiden.
    Ik kan het me niet voorstellen hoe dat moet voelen maar wens je veel sterkte

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heel veel sterkte meis.

Maar over dat geen opa he, je hebt toch gewoon contact met je vader dus je kindje krijgt toch een opa? Ik neem aan dat je ook contact zult houden met de man waar je moeder nu van gaat scheiden.
    :oops: Dit moet je niet verkeerd opvatten hoor. :oops:

Ik ben eerlijk gezegt een beetje jaloers op je hoor :oops:
    Mijn papa is 5 jaar geleden overleden en mijn moeder woont nu samen met een man die 10 jaar jonger is en waar ik totaal niet mee overweg kan en ik zie of hoor mijn moeder nauwelijks. Haar nieuwe vriend heeft totaal geen intresse in mijn moeders familie. Zelf op mijn verjaardag blijft hij thuis omdat er voetbal op tv is en op onze bruiloft ging hij het NL elftal zitten kijken. :evil:
    Dus ik heb een beetje het gevoel dat ik alletwee mijn ouders kwijt ben. :cry:

Sorry dat ik er een lang verhaal van heb gemaakt maar zo zie je maar dat het altijd nog slechter kan meis.

Maar zoals ik al zei heel veel sterkte en succes. ;)

5. Niet meer actief

Dat zijn 2 vreselijke verhalen!
    Wens jullie beiden heel veel sterkte toe!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Goh, da's idd niet niks...ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.

7. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Dank je meiden voor jullie lieve woorden en steun

Liefs winnie

8. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel sterkte hiermee.
    Ik heb nooit met zulke dingen om hoeven gaan, maar als ze gaan scheiden en je gaat trouwen en raakt zwanger, jij kan hem toch gewoon bij je bruiloft aanwezig hebben, en hij kan toch gewoon de opa zijn van je kindje?

Tenminste als ik het goed begrijp ken je hem al bijna je hele leven, en als ik jou was liet ik hem altijd deel uitmaken in jou leven.
    Hij is tenslotte ook jou vader.

Maar het is en blijft een rot situatie, en ik wil je dus ook heel veel sterkte hiermee wensen,

Liefs,

9. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik wil hem ook heel graag verder betrekken in mijn/ons leven en van hem een trotse opa maken en ook bij mij toekomstige bruiloft uitnodigen anders is het niet compleet :cry:

liefs winnie

10. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat het anders niet compleet is kan ik me heel goed voorstellen.

Nogmaals heel veel sterkte, en lekker je hartje luchten hier he,

Liefs,

11. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Winnie,

Da's een nare situatie, zeg!! Aan die scheiding kun je helaas niks doen, maar als je je beide "ouders" duidelijk maakt dat je geen partij kiest en graag beiden op je bruiloft of bij je kindje wenst, zullen ze dat vast wel respecteren!!

Veel sterkte!

12. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ik vind het heel erg voor je,
    kan me voorstellen dat je er van schrikt.
    Ben blij dat je er hier iig over kunt praten.

Veel sterkte
    Liefs
    Hillegonda

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :( jeetje wat moet dit ontzettend moeilijk zijn voor jou/jullie ..ik hoop dat jullie er met een goede verstandhouding onderling wel kan uitkomen ( moeder en stiefvader) zodat jullie elkaar in goede harmonie kunnen blijven zien
    sterkte meid

14. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Moeilijk situatie hoor, ik zou je vader gewoon uitnodigen en hem bij je kindje betrekken en hier zeker ook met zowel je vader als je moeder over praten, hij is immers ook de vader van je broertjes dus contact zal er zeker blijven..
    Veel sterkte!

15. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik wil mijn vader gewoon overal bij betrekken jah
    Zondag gaan we praten met zijn alle, dan krijgen we het definitief te horen :cry:

Bedankt voor de lieve woorden

Liefs winnie

16. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    OOOO Jemig! Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina