Dat boek heb ik dus besteld voor mijn man voor zijn verjaardag. Bol.com is erg snel met leveren en dus had ik het boekje vandaag al binnen. Manlief is toch hele dag werken ( en vanavond overwerken) dus heb ik besloten om het boek alvast te lezen. Wat een prachtig boek!! Ik heb gewoon dubbel gelegen van het lachen een echte aanrader Groetjes Kiowa
Ok, ik zal het onthouden voor als ik zwanger ben!! Lijkt mij ook wel een leuk boekje!! en..idd, bol is snel met leveren..
Die wil ik ook als ik zwanger ben,heb er al meer over gehoord! En Bol levert inderdaad erg goed,heb daar HP and the half-blood prince besteld.Kwam 1 dag vroeger bij mij thuis aan dan in de winkels!
@Lucia Ja, dat heb ik dus ook een keer meegemaakt. had een boek besteld bij bol.com van Tad Williams. Die kwam pas in april uit. Maar ik had het boek in februarie al binnen Mij hoorde je niet klagen hoor hihihihi Groetjes Kiowa
Wij hebben het boekje gekregen van een vriend van ons en wij vinden hem ook echt helemaal geweldig, het is zeker een aanrader..
Ik heb hem gekocht voor mijn man. Maar ik ben degene geweest die hem heeft gelezen, die ook krom gelegen heeft van het lachen. Mijn man kon het niet zo boeien....
Ik heb het boek hier ook al liggen.. voor als het zover is als geschenk aan mijn man =) Ik heb het boek zelf nog niet gelezen btw.
Ha,ha, wat een leuk idee zeg. Ik zie het hem al helemaal uitpakken, zich afvragen waarom hij een cadeautje heeft verdiend en dan..... Goed bedacht!
Wij hebben het boekje hier ook liggen en we hebben het beiden gelezen, het is idd heel erg leuk om te lezen. Mijn man heeft het sindsdien regelmatig over 'meeveren'... Trouwens, de overige boeken van Kluun zijn trouwens helemaal geweldig/ontroerend om te lezen. Gr. Cellie.
Haha dat is een leuk boek idd. Ik heb hem aan mijn man gegeven toen ik de positieve test had. Hij heeft het er nog steeds over. Ook de vergelijkingen van de lengte van de baby. Nu zoveel cm, gewicht kipnugget/gehaktbal etc. hahah.
Mijn man kreeg het boekje vandaag van mijn zusje en zwager, we hebben dubbel gelegen alleen de openingszin al: "Gefeliciteerd, u hebt een vrouw zwanger gemaakt, en als u geluk heeft is het nog uw eigen vrouw ook." Gieren
Ik heb hem al een half jaar ingepakt en wel onder in de kast liggen, om aan mijn lief cadeau te doen als het eenmaal zover is. En ik heb er nog niets uit gelezen. Heel knap voor een boekenjunkie als ik.
Dat is een heel leuk idee. Zal het hier in BE ook wel kunnen verkrijgen zeker! Zal het maar snel bestellen... je weet nooit dat het voor deze maand is
Ze leveren ook in België! Heb het maar meteen besteld! Eens zien of ik me kan bedwingen van het al te lezen...
Ik heb het vanmorgen ook even gelezen!! Super boekje moest echt enorm lachen (Lees alle boeken van Kluun en zijn allemaal TOP!) Heb het netjes ingepakt en zodra het ...RAAK..is dan geef ik het cadeau aan m'n lief Mirre
Mijn vriend had het gekregen van mijn broer en vriendin en heeft ook dubbel gelegen van het lachen ik heb het pas gedeeltelijk gelezen maar veel klopt toch wel, Hij vraagt me ook regelmatig hoe het met lassie is