De hashtag op Facebook! Walgelijk, en de meeste doen een spatie tussen de # en het woord... Dan is het helemaal zinloos haha. Woorden als ongi, krampJES e.d. Manlief had een fase, zei die achter elke zin 'weejwel?' (Weet je wel) 'ja dat weet ik'.
Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik krijg echt jeuk van deze: "Gezellig samen een vorkje prikken.."
Onze Jan en onze Hendrik.. Ik weet dat het jullie zoon is hoor maar god wat vind ik 'onze' dan vreselijk bezitterig klinken:O hoop dan ook niet dat ik dat zelf ga doen
Ik vind vooral hashtaks echt heel vervelend! Maar dat komt de k omdat ik veel mensen in mijn lijst heb dit doen #ikhebzo'nleukedag #gewoonomdathetkan en dan zetten ze er nog vijf achter elkaar met complete zinnen
Ik heb er een hekel aan als mensen overal ie achter zetten als ze tegen kinderen praten; wil je een koekie / snoepie? Vind je het een leuk feessie? Aaah:x
#soooniceeee doet mijn nichtje altijd zo irritant. En ze zegt ook altijd ow sooo nicee. Wordt er spontaan misselijk van met zo'n irritant nep-stemmetje. En mensen die over manlief zeggen: mijn -naam partner- Uhm...hij is biet van jou.
Weet iemand trouwens waarom we die hekjes met z'n allen hashtags zijn gaan noemen? Er was een prima Nederlands woord voor, dat totaal verdwenen lijkt. Daar kan ik me vreselijk aan ergeren. Niet specifiek naar jou, hoor, Micchan, maar jij gebruikt het nu net toevallig.
ik noem onze kindjes `de kindjes` maar als ze groter zijn natuurlijk niet meer. Ligt aan de leeftijd toch?
hahah ik lach me echt rot. volgens mij ben ook wel irritant, maar mijn broertje is van `He ouwe, je weet toch!` en mijn man sinds een dag of wat `gewoon omdat het kan` en ikzelf zeg `wie wil er een Koekie!!!!!!!!!` `de kindjes`
Bepaalde afkortingen die hier veel worden gebruikt vind ik vreselijk. Vooral ongi, smoeder en met stip op nummer 1: brusje, daar krijg ik nou echt de kriebels van.