Haha vooral dat "me" ipv "mijn" Maar mijn dochter draaft daar dan juist de andere kant op weer een beetje in door.. Dat is de mijne, dat is de zijne... Maar ze zegt dus ook "joune" Geen idee hoe ze erop komt en we krijgen het er niet uit. En wat ik ook irritant vind is mensen die jeuk krijgen van iets dat ze irritant vinden Zit me al sinds pagina 1 in te houden om het te typen... Toch gedaan
Ja, daar kan ik me helemaal in vinden. Vooral dat prinsesje... We zegeen hoogstens dat ze net een prinsesje lijkt als ze haar verjaardagkroontje o heeft. Maar meneertje de directeur?
Ik ook,krijg er kotsneigingen van.. En dan die afkortingen: manlief wordt ml, dochterlief wordt dl..enz enz
Wel de eerste die een hele tijd op d'r handen heeft gezeten.. Overigens gebruik ik manlief en dochterlief altijd online. Voor DL heeft nogal een herkenbare naam dus verder dan m'n banner probeer ik hem eigenlijk niet zo vaak te gebruiken. En de banner is een plaatje... Dat scheelt
Het raam/de deur is los (Drents) Het werkwoord doen verkeerd gebruiken Ergens een schrijven bijdoen of krijgen Getelefoneerd worden (ja, dit hoor ik bijna dagelijks) Dus dat, laag liggen, dit dus, zeg maar, zal maar zeggen En ga zo maar door
Ik "ken" dat wel effe doen, dat "ken" toch niet... Mijn vriendin "heb"een nieuwe auto... Ohhh mennnn zoooo irritant...
Haha zo noem ik die van mij regelmatig,als je em soms aan tafel ziet zitten is het ook net een directeur....noem em ook wel de burgemeester.
Ik heb serieus al jongeren sollicitatiebrieven zien schrijven met dat soort taal erin.... Dan denk ik echt: heb je nou helemaal niks onthouden van de basisschool?!? Prima in een sms, dat soort 'woorden', maar in mails en welke andere plek ook, hoef ik het liever niet te zien Wat ik verder een ongelovelijk irritantie oneliner vind: Ik heb er de kracht niet voor. En ik vind het razend irritant als mensen 'doen' als hulpwerkwoord gebruiken. "Doe jij even een broodje smeren?" Nee, ik smeer even een broodje, of ik ga even een broodje smeren.
hahaha ja dan zou ik het nog niet zo erg vinden, al zou manlief hier dit niet doen omdat hij niet eens weet wat de letters betekenen.