Gestopt met de pil, nu een vraag

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door saartje27, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Niet om zwanger te raken maar omdat ik steeds zo'n buikpijn had wilde ik graag weten of het van de pil af zou komen.

Nu ben ik 26 november ongesteld geworden. De eerste dag was heel hevig, heel veel buikpijn en heel veel bloedverlies. De 2de dag bijna geen bloedverlies meer, wel hele hevige buikpijn. De 3de en opvolgende dagen geen bloedverlies meer en ook geen buikpijn meer.

Ben dus eigenlijk maar 1 dag goed ongesteld geweest.

Toen ik gestopt was om zwanger te worden ben ik ook maar nauwelijks ongesteld geweest. Ben toen 1 keer ongesteld geweest en was daarna zwanger.

Ik sluit uit dat ik zwanger ben, we gebruiken een condoom en naar mijn weten in is die niet geknapt of zo. Heb verder ook geen rare klachten enz.

Maar vraag me af of mijn menstruatie nu normaal is.

Groetjes

2. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
    Hoi Saartje,

Wat ik heb begrepen kan het heel lang duren voor je menstruatie weer helemaal normaal is. Als het goed is moet het vanzelf weer normaal worden. Ik ben na het stoppen met de pil (augustus 2008) alleen nog ongesteld geworden op 26 september 2008 en ook maar twee of drie dagen. Vervolgens ben ik niet meer ongesteld geworden en volgens de testen ook niet zwanger...

Succes..

Deel Deze Pagina