Hellup! Ajuto! Hilfe!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzan, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Lieve allemaal,

    Deze vraag had ik eerst alleen aan Twingo gesteld, omdat zij onlangs ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt, maar ik stel 'm toch ook even hier. Hoe meer info, hoe fijner...

    Gisteravond had ik (9 dagen na de eisprong en vijf dagen voor m'n NOD-dag) bruinig/rood/rozig/slijmige afscheiding (lekker fris...). Dit zou volgens mij de innesteling geweest kunnen zijn. Samen met het gevoel van de afgelopen dagen (steekjes en krampjes en gevoelige borsten enkele dagen na eisprong) hoop ik onwijs dat het raak zal zijn. De vlag staat al bij de deur ongeveer! Afgelopen nacht en nu ook nog heb ik best heftige ongesteldheidsachtige krampen. Is dit normaal bij een innesteling :(: En hoelang duurt dat dan :(: Of moet ik me er toch op voorbereiden dat mijn ongesteldheid 5 dagen te vroeg is gearriveerd :(: Dit zou echter dan de kortste cyclus ooit zijn :)
    Zou je na je innesteling al positief kunnen testen of moet je echt wachten tot je NOD-dag :(:
    Pff wat een vragen allemaal, maar ik hoop dat jullie me een beetje uit de brand kunnen helpen....

    liefs,

    Suus
    xx
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi,
    ik spreek niet uit ervaring. Maar die ongi-achtige pijnen heb ik hier al vaker voorbij horen komen. Wat betreft testen; ik zou wachten tot je NOD. In de meeste testen wordt dit ook aangegeven. Kan dat je Hcg anders nog te laag is, is groot!
    Suc6 met stressen ;)
     
  3. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik wil je niet teleurstellen maar ik had dit gisteren en vanmorgen dus ook.
    Terwijl ik nog volgens de berekening mijn eisprong moet krijgen.
    Dus ik weet het zelf ook niet meer hoe het in elkaar steekt. :cry:
     
  4. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik altijd (ook met pil gebruik) last had van een bruinige afscheiding. Wat me opvalt bij mij is dat ik nu geen bruinige afscheiding heb gehad!!! :(
    Dus ik denk dat het per vrouw verschilt, de een heeft er altijd last van, en de andere alleen bij een innesteling of eisprong.
    Tenminste dat denk ik. :)
    Ik wens je veel suc6.

    Groetjes Nancy
     
  5. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ben bang dat de duivels zijn aangetreden, voor een innesteling lijkt het me anders wel veel bloedverlies inmiddels. Toch raar, vijf dagen te vroeg en met alle gevoeletjes van de afgelopen dagen. Ik dacht echt dat het raak was....
     

Deel Deze Pagina