Ik moet er wel om lachen maar wel van de zenuwen. Ik bestel altijd bij de ah. Ik doe normaal altijd maandag vanaf 16.00 of later die dag. Ik had nu eens tussen 12 en 14.00 gedaan, handig is het maar binnen. Ik zet het bezorg moment een week van te voren vast door een duurder product neer te zetten zodat ik op het bestel bedrag kom. In mijn geval 16 pakken luiers van ah merk. Nu wilde ik het lijstje gaan aanpassen want dat doe ik altijd op zaterdag of zondag. Zie ik dat ik niet meer kan wijzigen Komt omdat ik een eerder tijdstip heb gekozen. Normaal kan ik wijzigen tot zondag avond 0000 dit doe ik al bijna 2 jaar zo. Maar omdat ik nu eens voor de leuk eerder deed kan dit niet meer, nooit bij stil gestaan. Dus nu krijgt mijn man maandag ( want ik werk) 16 pakken luiers. 2 zakken koffiebonen en cola light blikjes. Dit had ik er tussendoor al een keer in gezet. Daar zal de bezorger ook wel gek van opkijken. En het mooie is mijn dochter gebruikt niet eens luiers meer Nu jullie, kom maar op met de niet zo handige acties!
Haha even geen onhandige acties die zo te binnen schiet (heb er overigens genoeg hoor!) Maar ik moest wel even hardop lachen om jouw actie
Niet eentje van vandaag, maar wel een slimme actie die regelmatig terugkeert bij mij. Als ik met iemand aan de telefoon zit gaan zoeken naar mijn mobiele telefoon.
Mijn man had de actie van de dag: zoon hoor ik zeggen, hee er ligt schuim bij de vaatwasmachine??? Heeft mijn o zo handige man de roosters van de afzuigkap schoongemaakt met afwasmiddel en niet afgespoeld en zo hoppa in de vaatwasser gezet. En bij het openen van de vaatwasser nog aan mij vragen hoe dat kon dat het zo schuimde! Nou geen idee! Echt overal schuim. Keuken is wel lekker schoongemaakt nu hahaha
Bel ze zsm, soms kunnen ze m nog annuleren... Heb ik ook wel eens gedaan toen mijn dochter op mijn telefoon stiekem voor 250 euro aan snoep en ijs had besteld....
Hier ook wel eens zoiets gehad man had vaatwasmiddel ipv glansspoelmiddel in de vaatwasser gedaan. Enorme hoeveelheid schuim!
Ik ben met de kinderen op vakantie. We hadden een vlucht met een tussenlanding. Dus ik de kinderen tot vervelens toe vertellen dat ze nu de andere boardingpas moeten gebruiken. Probeer ik zelf in te checken met de verkeerde boardingpas
Die luiers willen ze wel retour nemen als je binnen 14d de volgende bestelling plaatst. Wel even aanvragen of ze retour kunnen.
Ik heb gister onder de naaimachine mijn vinger meegenaaid. Naald door nagel en vlees heen. Ja dat was echt een topactie...
Haha hoezo 36 flessen dan? wel super zwaar voor de bezorger @Anan auw. Net een Scene uit een horror film @GroeneBomen dat word lekker glibberig. @cosdy haha herkenbaar, fijne vakantie! @Madelie de typische waar is mijn zonnebril slimme actie.
Sta je bij de apotheek heb je het over medicatie. Dus een vrouw ook aan hevige medicijnen ik aan de morfine. Man besteld zwangerschapstest. Dus ik dat zijn tenminste leuke dingen om te halen. Hij nou nee niet als het om je dochter gaat. Mag ik mijn morfine de schuld geven?
Ik kreeg vorige keer ook 8 pakken luiers binnen Dat was ook het enige. Ik was de hele bestelling vergeten en kreeg ineens een sms'je dat de bezorger onderweg was. Heb de meeste pakken geruild (etos) voor maatje 1 en 2. We zijn nu aan het laatste pak maat 6 bezig en N is bijna zindelijk. Goed uitgekiend dus