Hey, Bij de laatste controle bij de verloskundige was mijn bloeddruk vrij hoog vergeleken met die week ervoor. Urine is nagekeken en die was mooi schoon! Ze vertelde mij mocht ik last krijgen van Hoofdpijn,braken,sterretjes zien,pijn in bovenbuik, gevoel van strakke band om hoofd of buik ik contact op moest nemen met hun. Nu heb ik sinds gister een raar beurs gevoel net onder mijn borst. Het voelt niet strak ( dus als een band ) maar beurs als ik er op druk. Met zitten wordt het wel wat erger. Wat zeggen jullie moet ik even bellen? Morgenochtend moet ik terug komen voor de bloeddruk en urine nogmaals te controleren. liefs Luna86
Ik heb gebeld en mag zo even langs komen voor de bloeddruk en urine. Ik loop al wat langer met hoofdpijn en vocht vasthouden en dan nu met de klachten in de buik en hoge bloeddruk kan een extra controle geen kwaad! Heb vannacht ook veel wakker gelegen omdat je je zorgen maakt en het was niet fijn geweest als dat deze nacht ook weer zo zou zijn! pff ben blij dat ik gebeld heb.
Gelijk heb je - in geval van twijfel: bellen! (zegt iemand die dat zelf ook nooit doet... maar voor anderen vind ik het altijd heel simpel). Hoop voor je dat er niets aan de hand is, maar fijn dat ze er gelijk naar gaan kijken!
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn zo op het eind. Ik mocht op het laatst ( 40 + met hoge bloeddruk) om de dag bij het ziekenhuis langskomen om mijn bloeddruk te meten.
ik ben terug van de verloskundige. Bloeddruk is gelukkig weer iets gezakt maar er zaten nu wel sporen van eiwitten in mijn urine. De hoofdpijn kan veroorzaakt worden door mijn verkoudheid en de druk/pijn op mijn bovenbuik straalt echt vanuit mijn borstbeenbotje en wordt veroorzaakt door de kleine Morgenochtend wel nog even laten controleren allemaal en mocht ik nu ergere klachten krijgen moet ik meteen bellen! Vind het wel eng hoor al die klachten zo op het einde ga nu maar even wat slaap inhalen en lekker relaxen op de bank. liefs Luna
Ja rust maar lekker uit. Maak je niet te druk hoor de kwaaltjes horen erbij. Ik kan bijna niet wachten tot ik zover ben en bijna mag bevallen.