Heeft er iemand leuke buitenspeeltips/speelgoed voor een 2 jarige? We hebben: - zandbak - zwembad - bellenblaas - bal - kleine glijbaan Wat is nog meer leuk? En ook om mee te nemen op vakantie?
Loopfiets is hier een grote hit En verder lekker met water spelen als het weer het toelaat, bak vullen en ze gaan hun gang. Waterballonen vinden ze hier ook erg leuk.
Toch nog maar eens weerballonnen halen dus. Ben benieuwd of ze dat leuk vindt, want ze vindt het niet leuk om nat gespat te worden buiten in het badje Aquaplay kende ik nog niet, leuk maar wel prijzig
De laatste dagen een bak water en een speelserviesje, verder heeft ze een kleine skippybal, zandbak, loopfietsje, speelhuisje, stoepkrijt en bellenblaas waar ze veel mee speelt. En achter de kat aan, plantjes water geven met haar eigen gietertje en frambozen plukken!
Hier wordt veel met de trampoline gedaan. Zwembad natuurlijk nu En ook een loopfietsje, loopauto, skippybal, een wip..
Wij hebben een speelhuisje, zandbak, loopfietsje, ballen, tentje die je zo snel even opzet. Om mee te nemen op vakantie: bellenblaas, zo'n golfsetje van de Action ofzo.
Dl is gek op haar grote zand/watermolen (van Goki, met een schepje, schappen en draaiende wieltjes). Is klein genoeg om mee te nemen. Ze loopt ook zo een uur rond met een windmolentje. verder vind ik dat ze ook zonder speelgoed moet kunnen, bloemen plukken doet ze ook b.v., of dingen zoeken die we verstopt hebben.
Heb net een loopfietsje op de kop kunnen tikken via marktplaats voor een prikkie. Heel groot s6!! Ook de step vindt mijn dochter erg leuk, voor de rest heeft ze een speelhuisje met keukentje in, zwembadje staat nu op, schelp met zand in, schommel en driewieler.