Wij hebben geen ervaring met dit bedje, wel hebben wij een peuterbedje. Afmeting is 150 bij 70. Dekbedden wat erin ligt is dus ook 120 bij 150. Wij persoonlijk hebben spijt van deze maat, puur en alleen omdat het moeilijk is om aan beddengoed te komen. Online is dit wat makkelijker te bestellen maar bij ons inde regio is er geen 1 winkel die deze maatvoering verkoopt. Niet handig dat we echt alles online moeten bestellen...
offtopic; Toevallig heb ik per ongeluk een dekbedovertreksetje van hello kitty gekocht bij de lidl (in de zomervakantie) - zonder te zien dat het dus een kleine maat was... Het is wel even zoeken, maar ik had genoeg aan 2 of 3 setjes. ontopic: Ons hello kitty bedje zag er wel ongeveer zo oud; van het zelfde materiaal zeg maar . Onze dochter had deze ook fantastisch gevonden! Wij vonden het een prima bedje!
Sorry geen ervaring mee.denk zelf dat ze er snel op uitgekeken raken.ineens kunnen ze peppa niet meer leuk vinden.hier direct vanuit ledikant naar een bed van 90x200 met alle kanten dicht van flexa. Btw: die maat dekbedovertrekken verkopen ze bij ikea
Bedankt voor de tips! Dat neem ik zeker allemaal mee in m'n overweging! Ik ben voor dit bed gevallen vanwege de tent. Dat klinkt een beetje vreemd maar mijn dochter houdt er wat aparte slaapgewoontes op na. We hebben ooit een tent gemaakt van haar ledikant (haar pappa) door de deken er half overheen te hangen bij het hoofdeinde. Dit wil ze nu telkens voor het slapen gaan. Ik dacht zelf dat het een mooie overstap is, een bed met een ingebouwde tent. Daarbij is het van Peppa Big wat ze ook erg leuk vindt. Hij is van hout dus we kunnen 'm eventueel overschilderen.
Er worden ook bedtenten verkocht voor 1 persoonsbedden hoor. Vind het zelf ook heel gezellig uitzien met zo'n tentje
Kijk eens bij de Ikea, daar hebben ze neutrale bedden, die niet zo schreeuwerig zijn, maar wel met tenten. De matrasmaat is daar 160*70 volgens mij. Ik heb er gewoon een 1persoonsdekbed op liggen, die trek ik wat verder onder de matras. Ik vind het een erg leuk bedje, maar vraag me af hoelang zij het leuk vind. Ook lijkt het me lastig combineren met een dekbedovertrek. Wij hebben een neutraal bedje, met wat drukkere dekbedovertrekken. Dan is het te doen.
en ach; is ze er na 3 jaar op uitgekeken: Genoeg kindjes die het dan wel fantastisch vinden -net als jouw kindje nu- en je hebt het zo doorverkocht voor meer dan de helft van het bedrag nu. Wij hebben bijna 3 jaar met het kleine bedje gedaan en voor het bedrag waar we haar juniorbedje voor verkochten, hebben we een halfhoogslaper gekocht.
Ja dat is ook weer waar. Ik moet stiekem zeggen dat ik er wel een beetje voor gevallen ben. Ik wil de overstap zo leuk mogelijk maken en ben wel erg benieuwd naar haar reactie. De flexa bedden zijn niet heel goedkoop zag ik. Ik denk wel van betere kwaliteit dus daar is wel wat van te zeggen.