Hoi hoi, Ik ben vandaag 19 weken en 4 dagen zwanger, en sinds een weekje ongeveer verlies ik heel af en toe een druppeltje melk. de eerste paar keer zag ik dit zodra ik mijn bh uittrok aan een wit vlekje op de plaats waar mijn tepel gezeten heeft. maar nu was ik zojuist aan het werk achter de laptop en heb ik eens een flinke natte plek op mijn shirt. Is dit normaal? zijn er meer vrouwen met deze ervaring? Ik dacht namelijk dat ditsoort perikelen pas voorbij de 30e week opspelen.. Alvast bedankt voor het antwoord!! Liefs Marinda
Herkenbaar! Bij mij begon het ook al met ongeveer 21 weken. In eerste instantie waren het inderdaad druppels. Inmiddels kan ik echt niet meer zonder kompressen! Kan al redelijk vroeg in zwangerschap voorkomen.
al na twee reacties ben ik opgelucht,, weet ik in ieder geval dat het wel normaal is!! haha overal waar ik op internet zocht lees je nl na de 30e week... nou dan maar op zoek naar kompressen. dank jullie!
ja hoor kan zeker ik heb bij 41 week bijna nog niks... ja als ik onder de douche zo s mn borst pak en bij de tepel knijp komt er soms wat wittigs maar echt nihil! haha maar maak je geen zorgen het kan geen kwaad en betekend ook niks dat je kleintje bv vroeg komt ofzo
hier ook hoor ! bij de 1e niet, maar nu ook al vrij vroeg in de zwangerschap... soms echt al zo'n vol gevoel in de borsten, bijna gevoel van stuwing. heb ook soms dagen dat ik al met compressen in de bh loop en soms gaat het weer wat dagen wat 'beter'. maak me er niet druk om, maar vind het soms wat vervelend..
Heel normaal inderdaad! Hier begon het ook rond die week.. 19/20..eerst alleen druppels. Nu loopt het er soms gewoon uit.
Ja hoor heb/had ik ook. Bij mijn eerste zwangerschap vanaf 22 weken maar helaas na de bevalling kwam het niet op gang dus kon geen borstvoeding geven terwijl ik tijdens de zwangerschap genoeg had En nu verlies ik sinds 16 weken flink wat melk maar volgens VK grote kans dat ik weer niet genoeg heb straks snap er niks van
Grappig om te lezen! Ik vraag me regelmatig af wanneer het hier begint en of ik niet al compressen in huis moet halen. Tot nu toe nog niks, maar bij de eerste had ik helemaal geen last van lekkages, tot na de geboorte. Heb wel 10 maanden bv gegeven, dus geen idee of ik daardoor nu grotere kans heb op 'voorlekken'
Vanaf 15-16 weken af en toe een drupje. Vooral op mn zij liggen is erg bevordelijk voor de lekkage's. Nu al een aantal weken s'ochtends dan zit ik op t randje van het bed, en hoppa 3 druppels over mn buik......
Ik had al lekkage rond vijftien weken zwangerschap hihi! Vooral in de nacht slaap nu ook met strak bh shirt ding met compressen erin. Laatst had ik dat niet aan gedaan en smorgens twee natte plekken haha volkomen normaal dus!
Heb er bij onze oudste ook al vroeg last van gehad. Bij onze tweede kwam dat wat later en nu op bij 37 weken nog nergens last van
bij borstvoedingscursus vertelde ze dat er een hormoon dan vergeet dat ie de kanaaltjes af moet sluiten en daarom gebeurt het voor de bevalling. niets ernstigs alleen lastig en je zult dus compressen moeten gebruiken. zelf af en toe een drupje vanaf de 17e week, maar niet zo erg als bij jou. het kan in ieder geval geen kwaad voor nu, straks (mocht je borstvoeding willen geven) of de baby
ik ben 22weken en 5dagen zwanger en sinds vannacht "lek" ik ook :s was wel een raar zicht ,maar t is de natuur he