Hallo dames, Weet iemand ook of jeuk op je onderbuik ook een symptoom is voor een zwangerschap? Ik weet dat je lichaam je soms goed in de maling kan nemen, maar sinds een paar dagen heb ik jeuk op mijn onderbuik, precies in het midden. Ook heb ik veel meer last van krampen in mijn onderbuik, iets wat bij mij nooit niet voorkwam. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een antwoord. Misschien dat het ook wel nergens op duidt, maar het is zo raar omdat ik anders nooit geen last van heb... Liefs Bregt
ik had/heb ook pijn in mijn onderbuik, en bij mij betekende het dat ik zwanger ben... jeuk had of heb ik niet... alleen voelde ik ook vanaf dag 1 dat ik pijnlijke nopjes had hihi en nog steeds heb
Maar de pijn in mijn onderbuik is niet continu, zo nu en dan bij vlagen. En de jeuk blijf ik maar raar vinden.. nog nooit eerder heb ik dit gehad..
Ik heb wel met vlagen een gevoel gehad dat ik ongi zou worden, maar jeuk op mijn buik nog niet gehad..... (wel mijn borsten)
Jeuk komt wel als je buik mega is! Ik heb er in het begin volgens mij geen last van gehad maar nu des te meer!
Ik heb (vooral vandaag) last van buikpijn --> soort ongi-krampen, misselijk.... Verder ben ik moe, en bij vlagen heel warm....