Mijn eerste symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Princesa, Apr 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princesa

Princesa Lid

Apr 19, 2015
    70
    0
    0
    Halo allemaal,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben (positieve test). :)
    Ik geloof dat ik 5-6 weken zwanger ben, ik was minstens een week overtijd toen ik testte en misschien wel enkele dagen langer (had telkens cyclussen van gemiddeld 30-37 dagen).

Hier zijn mijn symptomen:
    - Pijnlijke borsten die blijven aanhouden (pijnlijk om op te liggen)
    - Borsten iets groter geworden (Mijn BH word kleiner en krapper)
    - Zéér lichte blauwe aders op mijn borsten (Wist 1st niet zeker of dit wel een symptoom was of inbeelding)
    - Sinds 3 dagen duidelijke vlagen van misselijkheid (Hierdoor kreeg ik het vermoeden, want ik ben anders nooit misselijk).
    - Ook sinds 3 dagen, verminderde eetlust
    - Sinds 2 dagen zoveel kleine steekjes en trekjes (niet pijnlijk, gewoon opvallend) tegelijk dat ik dacht: hé... wat is dat allemaal zeg zoveel gedoe in mijn buik? Ik neem aan dat dit de baarmoeder is die groeit of de spieren die groeien... ik vind het wel een uniek en anders gevoel dan bijvoorbeeld menstruatiekrampen of darmkrampen.

Door deze laatste 3 symptomen heb ik uiteindelijk een zwangerschapstest gedaan en positief getest.

Ook merk ik nu af en toe tijdens het afvegen ook wat dik geelverlies op, hopelijk is dit een goed teken.

Herkent iemand zich trouwens ook in deze symptomen ? :D

2. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

Mar 9, 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet nog niet of ik zwanger ben mag woensdag pas testen..hopelijk.
    maar dat gevoel in je buik, zoiets heb ik afgelopen donderdag en vrijdag ervaren. ik beschrijf het als naaldpriksteekjes :D
    maar inderdaad heel apart gevoel ook wat rare trekjes in mijn zij.
    alleen weet ik niet of dat nu al zou kunnen want dan zou ik pas 4 weken kunnen zijn.

opvallend wel is dat ik vorige week nieuwe broeken had gekocht en deze nu pijnlijk strak zitten met de knoop dicht.:$:(

3. Mamasita93

Feb 28, 2014
    70
    0
    0
    Ik heb 2 kids en mag tegen maandag a dinsdag testen. Mijn symptomen waardoor ik denk zwanger te zijn;

-Onwijs moe en hangerig maar elke nacht minimaal 1x wakker worden na wilde dromen dan een hongerig gevoel en plas drang.
    -menstruatie achtige krampen al ruim een week vooral zeurderig gevoel in onderrug.
    -continue koud hebben maar soms uit het niks opeens heel warm en zweterig.
    -rommelende darmen en onderbuik lijkt wel alsof er belletjes knappen boven mn schaambot.
    -soms wat hoofdpijn en licht in mn hoofd.
    -afgelopen maandag roze slijm verloren mogelijk innesteling de dagen daarna bruin a poep kleurige druppels zeer weinig en dit duurde tot donderdag.
    -huilen bij tv programmas

Ik zou haast denken dat ik toch echt zwanger maar wie weet wordt ik gewoon ongesteld.
    Ik durf nu nog niet te testen..
    maar ik laat het tegen dinsdag zeker weten! :)

4. Muusje20

Muusje20 Actief lid

Nov 13, 2014
    264
    0
    0
    Ik herken het. ik mag over 10 dagen pas testen. maar heb ook zo het gevoel zwanger te zijn.!

heeeel moe, pijn/steken in onderbuik, vaag misselijk steeds..

Maar misschien houd me lichaam me wel voor de gek ;)

5. Princesa

Princesa Lid

Apr 19, 2015
    70
    0
    0
    @ Mamasita93:
    Ik had het ook vaak erg koud voordat ik positief testte. Vooral s'avonds!

@ Muusje20:
    Moe en misselijk zijn lijkt een goed teken, de misselijkheid was het eerste wat mij meteen opviel ;) De moeheid kwam bij mij samen met de misselijkheid.

@ CrossCountry:
    Het voelde bij mij zoals jij beschrijft, een trekkend en naaldenprikkend gevoel. Ik denk wel dat het al zou kunnen bij 4 weken hoor want van zodra er iets ingenesteld is krijgt je baarmoeder toch de opdracht om te groeien lijkt me :)

Veel succes met het testen dames! En laat wat weten, ik duim voor jullie! :)

Share This Page