hallo allemaal ik heb een zoontje van pas 2 we zijn nu al meer als een jaar bezig voor een 2de ik ben vorg jaar zwanger geweest maar heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad heel naar dus maar sindsdien klopt niks meer met mijn cyclus dus ik ben deze maand mogen beginnen met clomid een pilletje voor de eisprong op te wekken heb het 5 dagen genomen 50mg en heb donderdag op dag 11 van mijn cyclus een echo voor te kijken of er een ei aan rijpen is of er dus een eisprong komt dus ben benieuwd mijn vraag is zijn hier meer mensen met clomid bezig wat is jullie ervaring?
Ik denk dat je beter bij vruchtbaarheidsbehandelingen kunt gaan kijken. Daar is een topic speciaal voor Clomid-meiden. Ik heb trouwens zelf ook Clomid gebruikt en kon in dat topic lekker 'mn ei kwijt'
Hoi MamaMandy, Vorig jaar april heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen. In september ben ik ook geopereerd vanwege een bbz.. Helaas hebben ze mijn eileider eruit moeten halen. Inmiddels dus bijna een jaar verder, maar helaas nog geen positief nieuws... Wij kijken het dit jaar aan en als het dit jaar nog niet gelukt is, gaan we maar eens naar de huisarts.. Ik ben wel geïnteresseerd in Clomid etc, dus ik ga ook zeker even kijken bij de andere onderwerpen! Hopelijk hebben we nou snel eens goed nieuws!! Liefs
Ik gebruik Clomid, en het deze maand eindelijk een eisprong gehad!! Ben erg benieuwd, over 8 daagjes mag ik testen. Heb veel klachtjes, dus hoop het ondertussen wel!! Verder kan je wat bijwerkingen krijgen, maar niks ernstig hoor..! Succes