Yaz 24+4

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door toerist18, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie slikt er ook deze pil?
    Hij bevalt mij prima, heb niet meer van die vage klachten zoals zere borsten.
    En ik ben maar 1,5 dag ongesteld.
    Het enige nadeel vind ik de uitslag op m'n kin, dat is de 1,5 week van m'n nieuwe strip het ergste.

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik slik deze pil ook al een tijdje maar heb er onwijs last van zoals hele pijnlijke borsten en misselijk, last van m'n buik al een tijdje. Dus ga waarschijnlijk over op een koperspiraaltje

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    heb deze gehad... werd er ziek van.... gewoon echt ZIEK... vreselijk irritant was dat! Ben toen over gestapt op spiraaltje.... kreeg een ontsteking spiraaltje eruit en weer terug op deze pil... en weer werd ik ziek... andere pil en toen zwanger geworden...

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik dus ook, ik word er echt niet lekker van, nog een week en dan ben ik klaar met deze strip en dan ga ik stoppen. En over op een hormoonloos spiraaltje, ik word gek van al die hormonen. Had hiervoor een andere pil, mercilon waar ik ook deze klachten bij had en de pil daarvoor ben ik zwanger door geraakt. Dus geen goeie ervaring meer met de pil. :(

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had hiervoor de diane-35 maar ik kreeg ook hele zere borsten, echt heel naar.Nu is het echt minder.
    Maar ik heb wel na een week dat ik allemaal rode vlekjes/puistjes op m'n kin heb, daar baal ik wel van, komt echt door die werking zegt de ha.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb hem ook een poos gebruikt. Erg tevreden mee. Daarvoor microgynon 30 en 20 (nou ja, de goedkope versie), maar daar had ik last van hoofdpijn/buikpijn. Met yazz had ik eigenlijk nauwelijks klachten en mijn menstruatie was ook zo'n beetje weg. Ik zou hem na een zwangerschap ook weer gaan gebruiken.

Deel Deze Pagina