Kindje ingedaald, voelt soms alsof ze er zo uit komt!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Candle26, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hoi dames,

Graag zou ik wat ervaringen horen van andere aanstaande moeders die na controle een vroegere indaling bleken te hebben, en de klachten die ze hierna met name ervaarden? Ik heb dagelijks momenten van grote 'druk' aan de onderkant, wat ook behoorlijk fel stekend aan kan voelen (zo'n moment duurt maar heel kort maar erg gemeen!)

Verder geen vochtverlies of meer afscheiding.. Dus lijkt mij (nog) geen reden tot zorg?

Liefs Candle

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik zit met hetzelfde probleem. maar mijn vk heeft me gegarandeerd dat hoewel het erg vervelend is het niet kwaad kan. De mijne is a helemaal ingedaald al een aantal weekjes. hoe ver ben jij?

3. Candle26

Ik ben 32 weken en 2 dagen, afgelopen woensdag bleek ze al 'klaar' te liggen, dus ik vind het wel spannend worden.. Mijn moeder is 3x tussen de 30 en 34 weken bevallen, en dat hoeft niet voor mij ook zo te lopen, maar het zette me vandaag toch even aan het denken eerlijk gezegd..!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    iets verder dan mij dus. De mijne ligt al vanaf 28 week startklaar. heb wel veel harde buiken en heb al een paar keer een ctg gehad en een baarmoederhals meting. Ik ben al wel soepel beneden, maar de bmmond is nog 4 cm dus nog lang genoeg. ik heb gevraagd of dit teken kon zijn dat ik te vroeg ga bevallen maar dat hoeft niet zo te zijn. en het hoeft niet zo te gaan als bij je moeder gelukkig. Mijn moeder heeft 2 x een keizersnede gehad en ook te vroeg terwijl ik 1 x een spoed keizersnede heb gehad en de andere 2 natuurlijk en gewoon mooi op tijd. a hoewel de jongste met 36 week. ik snap je angst wel hoor, want ik ben ook bang om te vroeg te bevallen. Hoop dan ook hier anderen te lezen met ervaringen.

5. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik heb dat nu ook. Druk onderin en wat steken. maar vk zei dat dit normaal was dat de kleine dan aan het indalen was. maar het zegt niks of de kleine vroeger zal bevallen of niet. de een is vroeg ingedaald en bevalt ook vroeg en de andere loopt nog over. Heb ook dagen dat ik veel last van harde buiken heb. heb ook ctg gehad en werd er naar mijn baarmoederhals gekeken maar was ook nog allemaal in orde! hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten tot de 37 weken en dan maakt het inprincipe niet meer uit!

6. Candle26

Met lopen merk ik de laatste weken een duidelijk verschil. Een drukkend gevoel wat duidelijk anders is als het gevoel wat wellicht kan wijzen op een blaasontsteking..

Het blijft daardoor een beetje door m'n hoofd spoken, wat als straks ineens m'n vliezen breken oid....

7. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Die gemene steken zijn indalingsweeen. Mijn vk omschreef dat het kan aanvoelen alsof er messen in je vagina worden gestoken, en zo voelt het ook bij mij. En ik heb ook regelmatig het drukkende gevoel, alsof je het koppie al tussen je benen hebt hangen...
    Allemaal heel normaal, en geen reden om te denken dat je kindje er al uit wil. Maar lastig is het wel..

Deel Deze Pagina