Gek vraagje misschien.... Ik ben nu ruim 13 weken en ben echt een buikslaper. Nu wilde ik weten of dit kwaad kan, zolang ik nog op mijn buik kan liggen?
Volgens mijn vk kan het helemaal geen kwaad. Bij mijn zoontje heb ik tot het einde op mijn buik geslapen, tenminste half op buik en half op mijn zij. En nu slaap ik ook nog steeds op mijn buik, hoewel het steeds moeilijker wordt
Ik ben ook een buikslaper, mijn vk vond het ook niet erg zolang je het zelf nog prettig vind . Ik kon helaas tot 6 maanden op mijn buik slapen daarna niet meer. Toen was het op mijn zij met een voedingskussen tussen mijn knieen.
bij onze zoon ook tot het eind op de buik geslapen, op het laatst idd ook zijligging met kussens in de zij en tegen de buik(had mijn voedingskussen niet mee in het ziekenhuis waar ik 6 weken heb gelegen), nu hebben we een ander bed, en mijn buik is nu al dikker dan bij mijn eerste, dus slaap nu al half op mijn zij/buik...
Volgens mijn gyn kon het geen kwaad, maar vanaf 6 maanden begon ik er zelf last van te krijgen. Vanaf toen sliep ik of met een voedingskussen of half op mijn buik/ half zij.
Ik ben nu 30w5d en wordt nog steeds half op mijn buik wakker. In slaap vallen wil niet meer op die manier. Toen ik vanmorgen wakker werd, lag ik zelfs ruim over de helft op m'n buik. 'k Heb nog nooit gehoord dat het niet goed zou kunnen zijn..
Fijn om te horen, want ik lig ook regelmatig op mijn buik en heb soms een schuld gevoel dat ik kan pletten. (Weet niet eens meer hoe ik dit 13 jaar geleden nou deed)
bij mn eerste kon ik het vanaf t begin al niet meer (hard matras). Het was gewoon niet fijn. Nu hebben we een heerlijk matras dat ook naar je lichaam vormt, ik slaap echt heerlijk op mn buik.
Lijkt me niet dat het kwaad kan, maar hier is het nu al niet meer echt comfy.. Dus slaap nu voornamelijk op m'n zij, en vaak wat naar voren hangend/half op m'n buik. Volledig plat op m'n buik kon tot een paar weken geleden zonder problemen.