Op zoek naar....

Discussie in 'De lounge' gestart door mm7, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Tegenwoordig zie je overal van die harten slingers in roze en rode stofjes, soms 3 onderelkaar, soms is het er maar 1... Maar...........

Ik ben ook op zoek naar een kasthanger, deurhanger slinger hoe je noemen wilt, maar dan niet met hartjes maar met vliegtuigen.....,

Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden?

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

op marktplaats zijn ook verscheidene te vinden die ze maken. Vind ze zelf ook heel leuk, wil ook gaan proberen om ze te maken, maar ik hou het eerst bij de hartjes haha tot ik het echt onder de knie heb (hoop ik)!

3. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Wij hebben een winkeltje dat heet Big Bazar, op de voorkant van deze folder zie je er al staan...ze zijn apart maar die kun je wel aan elkaar maken toch? Is het zoeits dat je bedoelt?
    Big Bazar - Folder - 1000+1 artikelen voor de laagste prijs!

Weet alleen niet of het bij je in de buurt zit...moet je even op de site kijken.
    Succes!

4. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    O ships, ik zie dat je geen hartjes zoekt..
    Hmm met vliegtuigen zou ik zo niet weten, moet je inderdaad iemand vinden die creatief is met stof naaimachine...

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bedankt voor de tips, volgens mij wil ik iets onmogelijks en aangezien mijn bevalling elk moment kan beginnen (heb al ontsluiting etc.) wilde ik het graag in de winkel halen ipv door iemand laten maken, maarrrrr... mocht ik het over een paar dagen toch nog niet gevonden hebben, dan is dat mijn enige optie!

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb je al bij de wereldwinkel gekeken? Daar zag ik ze, maar dan met olifantjes... echt superleuk. Misschien hebben ze ook vliegtuigjes nu...?

Deel Deze Pagina