Hallo allemaal, Ik ben bijna 36 weken zwanger en ik heb zo'n jeuk aan mijn buik. Er zitten ook allemaal van die rode bultjes op!! echt om gek van te worden. Zijn er van jullie nog dames die ervaring hebben of wondertips die helpen behalve smeren smeren en nog eens smeren?? Alvast bedankt
dat had ik vorige week heel toevallig begon ineens zo erg te jeuken, en ineens allemaal kleine rode bultjes dacht dat is een reactie op iets ben op bed gaan liggen en mn buik ingesmeert met babyolie, toen is het weggegaan eigelijk hahah
Nou hier toevallig nog eentje sinds een paar dagen. Ik ben nu met de zwangerschaps olie van Weleda aan het smeren en dat werkt echt super. Het is wat duurder maar beter dan die jeuk! Ik was al kleine wondjes aan het krijgen van het krabben
meid had ik ook met 38 weken lijken hitte bultjes en andere muggen bulten leek bij mij maar waren echt niet zat helemaal onder dus was onmogelijk vk zei toen dat hormonen waren heb tijdje na bevalling nog last gehad erna is weg getrokken niks werkten tegen heb moeten uit zitten hopelijk vind je wel wat mentholgel zou kunnen helpen werd mij aangeraden maar bij mij werkten het niiet maar goed mischien bij jou wel en minder douchen verminderden bij mij beetje want na douchen stond in vuur en vlam.