Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Denise787, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik ben nu 6 dagen overtijd, onlangs 3 testen gedaan, allemaal negatief, maar me ms komt ook maar niet.

Heb sinds gisteravond wit slijm, en vanmorgen wat krampjes.

Heb de testen van het DA Huismerk, maar welke is eigenlijk erg gevoelig?

2. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    ja dat wil ik eigenlijks ook heel erg graag weten,aangezien ik al 2 x negatief heb getest en al 12 dagen overtijd ben. dus als iemand dit weet graag even melden bij voorbaat dank .
    x leonie

3. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik heb geen precies antwoord, maar de kruidvat huismerk test werkte bij mij ook niet zo goed als gehoopt. Er kwam een lichte streep (wel een streep dus) maar toch twijfelde ik.
    Toen heb ik de test van clearblue gekocht, zo'n digitale. Deze is wel wat duurder, maar geeft heel duidelijk aan "zwanger"of"niet zwanger".
    Misschien heb je daar iets aan.

4. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik ben ook nog steeds wachtende zwanger/niet zwanger.
    Had tot van de week zwangerschap kwaaltjes, maar nu niet meer.
    Heb ook een paar keer al getest maar allemaal negatief.
    Nu ben ik het zo zat dat van mij die ongesteldheid gewoon mag komen.

Nog mensen die het zelfde hebben?

groetjes Lieke

5. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik ben ook nog steeds wachtende. Heb intussen al 4 testen gedaan maar allemaal negatief! Voel me wel heel anders, erg moe, hoofdpijn, heb juist meer zin in eten, vergeetachtig en ongikrampen.
    Aanstaande dinsdag moet ik weer ongi worden dus we wachten dat even af! Mocht het niet zo zijn dan toch meer weer testen of naar de huisarts (deze vertelde mij de vorige keer om gewoon af tw wachten :( )

Succes allemaal!

Jessie

6. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Jessie,

Zei de dokter dat je nu moest wachten tot de volgende ongesteldheid?
    Dan sla je dus 1 maand over?

Weet zelf ook namelijk niet wat ik met de systiatie aan moet.

Groetjes Lieke

7. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi Lieke,

Ja aangezien mijn testen negatief waren moest ik maar even wachten aangezien ik nog steeds de pil slik, kan het zijn dat je "gewoon" een maand overslaat. Ik wacht het wel af, als het dinsdag niet komt nog maar een keer naar de huisarts.

Groetjes Jessie

8. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Jessie,

Ik wist eigelijk niet dat je zomaar een maand kon overslaan.
    Kan dit ook als je niet de pil slikt dat je weet?

groetjes Lieke

9. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi Lieke,

Nee dat weet ik eigenlijk niet. Zul je na kunnen vragen. Wij waren er nog helemaal niet mee bezig totdat ik niet ongesteld werd. Nu willen we toch eigenlijk ook wel heel graag een kindje :)

Gr. Jessie

10. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik ken dit gedoe ik ben nu 10 dagen overtijd ben heel erg snel moe,
    en steeds buikkrampen en al misselijk bij het ruiken van eten en steeds hoofdpijnen.
    Gezien de klachten een test gehaald (apothekerstest) maar deze was negatief.
    ik ben nog steeds niet ongesteld en weet ook even niet wat te doen. Naar de huisarts of toch nog even wachten en nog een test doen?
    weet een van jullie het?

Groetjes nathalie

11. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Nathalie,

Ik ben blij dat er meer mensen zijn die dit hebben,
    kunnen we elkaar een beetje steunen :D

Ik heb toen ik een week overtijd was de dokter gebeld (assistente) en die zei dat ik gewoon af moest wachten een week later (vanmorgen) weer gebeld en moest nog steeds wachten tot dat mijn ongesteldheid terug kwam...... maar sinds vandaag weer niet het idee dat die gaat komen.
    ik heb sinds een paar dagen een opgezette buik echt hard ook........ maar ik wordt gek van de onzekerheid.
    Wil nog liever ongesteld worden om uit de onzekerheid te komen.

groetjes Lieke

12. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    inderdaad zoiets heb ik nu dus ook lieke
    ik heb mezelf voor genomen dat als ik morgen nog niet ongesteld ben dat ik dan woensdag of donderdag naar het inloop spreekuur van de huisarts ga.
    ik ben weleens 2 of 3 dagen laat geweest maar ik ben nu echt laat ik had het weekend van de 18e moeten worden en nu nog niks ! :confused:
    Ik durf gewoon niet meer te hopen dat ik zwanger ben omdat ik in het verleden teveel teleurstellingen heb gehad maar zoals ik eerder zei ik ben nooit langer dan 2 of 3 dagen laat geweest.

Groetjes nathalie

13. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey Natalie,

Ik hoop dat je zwanger bent ik duim voor je.
    Laat je me weten als je bij de dokter ben geweest.

groetjes Lieke

14. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden, ik heb die van de apotheek gebruikt en die gaven direct positief zelfs met een heel klein beetje urine. Dus denk dat je er vanuit moet gaan dat als ze negatief geven je ook niet zwanger bent. De kans dat je dan zwanger bent is heel klein, vaak zijn de testen zo gevoelig dan hadden ze al wel positief getest. Veel succes, ik heb dit zelf ook een paar keer gehad en weet hoe vervelend het is, je blijft hoop houden. veel succes

Deel Deze Pagina