Ow echt als ik 5 minuten bij zo'n meeting (ook zo'n vreselijk woord: meeting) moest zijn dan sprong ik uit het raam. Sowieso kan ik heel slecht tegen kantoortaal met al die Engelse termen. Vraag mijn man regelmatig om zijn mond te houden.
Waarom noemt men het tegenwoordig meeting? Wat is er mis met overleg of vergadering? Zijn toch prima Nederlandse benamingen? Voor de liefhebber. https://www.facebook.com/kantoortaal Bloedspoed stond er ook nog bij, ook zoiets verschrikkelijks. 😝
Tja, waarom spreekt iedereen van een website en niet van de Nederlandse benaming webstek? In ons geval: international team, dus meeting is ingeburgerd.
"en dan ga ik vanavond lekker koken" "Samen lekker een boterhammetje gegeten" "Een lekkere salade met verse tomaat" "Lekker pizzaatje in de oven hihi!" Dat ge-lekker overal. Doe normaal
Haha heel veel herkenbare dingen! Wie kijkt er met Kerstmis naar all you need is love? Robert ten Brink zegt heel vaak: merry christmas ... hè Dat woord hè er achteraan krijg ik vreselijke jeuk van.
Ow nog 1: Schooltje...van die ouders die vragen of aan een kind: was het leuk op schooltje...bleghhhh
Oh, nog eentje trouwens: van die onduidelijke dingen om medische dingen aan te duiden. Die iedereen vervolgens gebruikt, ik maak me er zelf ook schuldig aan: Bijvoorbeeld: * Een dijk van een hypertensie * Een stralend CTG Iedereen weet wat je bedoelt, maar toch...
Brusje en dinnetje erg irritant. Even iets bikken/te bikken maken krijg ik ook echt kotsneigingen van hahahaha. Uitspraken als "Gewoon omdat het kan" en "Zoals het hoort" daar krijg ik mega jeuk van. Patatje vind ik ook geen fijn woord. Stik leuk brrrrrr
😂😂😂 zit dit topic te lezen en kijk ondertussen op fb. Zie ik letterlijk staan: Zo in love met mn nieuwe phone-tje, helemaal happy #gewoonomdathetkan# Dit moet echt veel jeuk opleveren bij sommigen