Ik krijg jeuk van als iemand het over hun wondertje heeft ipv kind/baby/etc...zoveel vrouwen hebben een kind gekregen, het is echt geen wonder. Wel bijzonder, maar zeker geen wonder
Da's Frans inderdaad, haha. Ik vind het juist wel lief klinken Pipi, caca, dodo, tonton, tata, papa, maman
Hun wanneer er zij bedoeld wordt en hunnie... Wijffie... Scheetje... En vele anderen waar ik zo gauw niet opkom!
Met stip: INLEGKRUISJE 😝 Leverpastei Slaatje Verder de opvolger van me: ze. Ze nieuwe vriendin zei.... ZIJN of Z'n. Ooooh en nog eentje hier op het forum: hij wilT...... zucht..... Het is jij wilt en hij/zij wil!
Voor sommige vrouwen is het dus absoluut wél een wonder dat ze zwanger raken 😊 Afgezien van dat is het woord 'wondertje' ook niet mijn favoriet.
Zelf zeker in een poep en een scheet zwanger geworden? Dan kun je het inderdaad totaal niet begrijpen dat sommige vrouwen als door een wonder via de MMM toch zwanger zijn geworden, met veel pijn en moeite. En hun kind dus met recht een wonder noemen. Wij zijn trotse ouders van twee ICSI-wonders. Helaas zul jij dit niet begrijpen en dat jeukt bij mij dan weer ontzettend
Ja al dat "ons dit en ons dat" vind ik zo idioot klinken. Er is niks ons aan jouw vader en pap klinkt ook meer alsof een 4 jarige het zegt ipv een volwassene. Ik krijg sowieso jeuk van het Brabantse dialect.
Smikkelen,, tenenkrommend, hatseflats. En veel zp termen vind ik ook vreselijk zoals: brusje, plakbeeb/plakker, rekbaarslijm en alles in die trant, klussen.
Mijn buren komen uit Brabant en zei zeggen altijd ons pap/mam. Ik weet niet of het ligt aan de streek?
Nog een jeukwoord dat ik net las; chlomid. Het is gewoon clomid, hoe komen mensen bij die h ertussen?
Ik ben niet het 'merendeel' hier, maar nee, dat wist ik niet Maar ik zou persoonlijk in mijn banner ook geen term voor mijn ongeboren baby gebruiken waar ik eigenlijk een hekel aan heb. Vind ik best apart eigenlijk
Ik wil hier zeker niemand mee kwetsen en ik begrijp heel goed dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om zwanger te worden en dat ik heel blij mag zijn dat het bij ons zo snel gelukt is. Ik doe ook mee aan moeder voor moeders juist omdat ik anderen wil helpen om ook hun wens in vervulling te laten gaan. Het feit dat ik jeuk krijg van het woord wonder is dat ik allereerst atheïst eerste uur ben en niet in wonderen geloof en dat alsnog al in wonderen zou geloven ik dit niet van toepassing vind omdat er zoveel vrouwen mij voor zijn gegaan en er nog velen zullen volgen. Dat het ontzettend bijzonder is dat iemand ondanks alle tegenslagen toch zwanger raakt vind ik voor mijn gevoel beter passen. Het is een mening, geen feit. Nogmaals ik wil niemand kwetsen.