of ‘je hoeft het niet te delen’ / ‘soms is het beter om je mond te houden’. Betekenis: je mag het alleen delen als je het er mee eens bent.
Ik zeg wel vaak ‘ik vind daar iets van’ Maarrrr ik zeg er daarna wel achter wát ik er dan van vind. Dat maakt verschil denk?
Is ie al voorbij gekomen? Dat ‘ie’ zal ook wel een irritatiepunt zijn bij sommigen Je wilt Hij wilt Zij wilt Misschien dat het tegenwoordig mag, maar ik word daar toch zó ‘wild’ van hè
Zo had ik ooit een collega die regelmatig dingen zei als: Ik vind dat wij daar als team iets van moeten gaan vinden. Kost Ga lekker zoeken dan als je wat wil vinden.
Teksten op het werk zoals “We doen het samen” maar ik heb echt een allergie voor het woord “geeltje” Vind ik dus echt een vreselijk woord
Van wie moet dat? Dat vraag ik me dan dus meteen af. Van wie moet ik dankbaar zijn? Van jou van iemand anders? Ik heb er sowieso een gruwelijke hekel aan als andere mensen beslissen wat ik zou moeten voelen. Dat is nog erger dan wanneer ze zeggen wat ik zou moeten doen.
Niet echt een jeuk woord maar mensen die een 'moeilijk' woord willen gebruiken om slimmer over te komen. Echter schrijven ze dat woord dan fout waardoor het een compleet andere betekenis heeft. Laatst was het takt. Ik had blijkbaar weinig takt ipv tact en ik was erg hart ipv hard
"Vrouwtje" Ik had ooit een vriendje die dat tegen me zei, hij kreeg flink wat boze blikken en die verkering heeft niet lang geduurd
'Oh, dus je man PAST vandaag op jullie kinderen?!' NEEEEEEEEEEE........... Mijn man is geen oppasser. Hij is de papa
Mensen die bij alles wat ze vertellen “ik chargeer “ gebruiken. Chargeer dan gewoon niet. En “cq” . Kan dit niet meer horen. Oud-collega’s gebruikten dit continu.