Bandenpijn???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siertje2981, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo allemaal!

Ik ben nu ruim 9 weken zwanger, na dat ik vorig jaar een miskraam heb gehad. Vind het erg spannend allemaal, ondanks dat we ander halve week gelden een hartje hebben gezien.
    Nu had ik gister avond een drukkende/stekende pijn onder/achter mijn schaambeen, wat uitstraalt naar mijn liezen (of andersom, moeilijk te voelen) Vanochtend nergens last van, maar vanmiddag is het weer terug gekomen. (Ook wel veel gedaan vanochtend) Heb geen pijn met plassen of andere gekke dingen.
    Klinkt dit al bandenpijn of meer blaasontsteking? Vind het best eng want wil niet dat het weer fout gaat. Maar ben met de vorige blijven steken op 6 weken dus heb hier nog helemaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt!

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Het klinkt als baarmoederpijn, je bent 9 weken dus dat kan heel goed!! Als je bang bent voor een blaasontsteking dan zou ik toch even morgen ochtend urine langs brengen bij de huisarts, diezelfde middag hoor je of je een blaasontsteking heb.

Ik had precies hetzelfde, en heb het nog steeds ;) Alleen bij mij heet het nu bandenpijn, toen ik het met 5 a 6 weken begon te krijgen heette het baarmoedergroei. Het komt eigenlijk op hetzelfde neer.. Je baarmoeder groeit en je banden rekken mee.

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is bandenpijn of de groei van de baarmoeder. Ik heb het vanaf 6 weken al. Verschilt een beetje van dag tot dag hoeveel last ik er van heb. Moet je Es' verkouden zijn en moeten niezen. Das pas pijnlijk.....:x

Niet te druk maken hoor! Je hebt t hartje in ieder geval al gehoord! Ik hoop die vanavond te horen......:D

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    even je urine laten controle bij huisdokter
    en bandenpijn baarmoederpijn kan ontzettend
    pijnelijk zijn dat gaat hele zwanger door.
    probeer ook dingen te ondernemen zo dat je
    er ook niet steeds mee bezig bent.

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Neem ook paracetamol in :) Heeft bij mij ook goed geholpen!

Je mag er 8 in nemen op een dag dus 4x op een dag 2.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dank voor de reacties! Is idd een beetje vervelend dat ik momenteel zonder werk thuis ben. Probeer elke dag wat te doen zodat ik er niet te veel aan kan denken ;)

En Marietje: succes vanaaf, zal voor je duimen :D

Deel Deze Pagina