Had gister bij de controle voor het eerst sinds de zwangerschap een hogere bloeddruk, nou zeggen ze dat dat een voorteken kan zijn. Wie heeft dit ook gehad, en na hoeveel dagen beviel je? In ben druk aan het wachten, had vannacht buikpijn, maar dat is nu weer weg... De assistente van de vk zei dat ik vd week wel ga bevallen.
Hmmm, ik had dit onderwerp al zien staan, maar kan er geen antwoord op geven. Nu ben ik vanmorgen naar de vk geweest en ook een wat hogere bloeddruk. Dacht: even kijken wat hier de antwoorden waren, maar helaas... Niets waar ik mee kan vergelijken... Nou ja, dan maar afwachten. Ik heb nog de tijd natuurlijk, maar van mij mag het wel komen. Mensi succes! Voor jou komt het heel dichtbij nu he!
Hogere bloeddruk bij beide kids gehad: Lonneke kwam 1 week "overtijd" en Jelmer werd ingeleid nadat het geconstateerd was omdat er zwangerschapsvergiftiging dreigde. Hoofdpijn, band rond mijn buik, sterretjes zien. Nu is er weer hoge bloeddruk geconstateerd, dus ff afwachten nog.... Succes!