-------------------------------------------------------------------------------- mag ik ook een raar vraagje stellen? heb al 3,5 jaar sex met mijn vriend nooit geen pijn echt nooit! maar gister pfff was niet echt lekker..had echt pijn bij het 'stoten' terwijl het net als altijd ging zeg maar haha...iemand verstand ervan?
Het kan vanalles zijn maar er zijn 2 dingen waar ik meteen aan denk. Een blaasontsteking of een schimmel. En als het blijft zou ik toch eens langs gaan bij de Ha.
Nee daar ben ik het niet mee eens... Sylcor jij bedoelt vast als ie wat dieper gaat ofzo en ik zie dat je ook je eisprong al hebt gehad en daar kan het dus mee te maken hebben... Ik had het ook leek net of ie tegen iets aan kwam zeer pijnlijk maar heb er al meer meiden over gehoort waarschijnlijk rond en na je eisprong... Ik ben nu zwanger en heb het ook gehad dus maak je geen zorgen.. Liefs
Ik heb dit ook rond mijn eisprong.. Dan heb ik er ook "last" van. Het schijnt dat je bm dan anders 'staat'
Ja maar je baarmoeder staat toch juist hoger rond je eisprong? Dan zou je vriend er dus minder snel tegenaan moeten stoten, toch?
Hmm ik zou de stand niet zo uit mn hoofd weten. Maar ik heb er dan wel "last" van. Ik moet wel zeggen dat het er wel aan ligt welk standje we doen Gelukkig houd mijn man er altijd rekening mee
precies woezeltje... Hadden wij ook dus je moet idd ff veranderen van stand in die dagen haha veel plezier
bedankt dames! heb niet het idee dat het mn eisprong is....want slijm is wit en dik:Sen zit op dag 20...dus hoop eigenlijk dat ie al geweest is. En zeker ook geen schimmel of blaasontsteking! heb het allebei gehad dus weet hoe dit voelt en dit was toch echt anders.....nog nooit gevoelt... w zullen morgen ofzo is even testje 2 in standjes doen haha
Ik heb altijd pijn bij sex tijdens mijn menstruatie. Alsof het allemaal meer gespannen is daarboven, daarom doen we het ook nooit tijdens mijn menstruatie. Tijdens mijn eisprong heb ik het soms, als het dan zeer doet doet het echt goed zeer. Niet echt handig maar zo'n eiblaasje kan wel zo groot als een kers worden dus dan is er flink wat druk op die kleine ruimte bij de eierstok, de vloeistof die erin zit kan ook het weefsel eromheen irriteren.