In 2004 hebben ze mijn galblaas verwijderd met 25 weken zwangerschap. Dus kon niet via een kijkoperatie via de navel wat ze tegenwoordig meestal doen, maar een flinke mega jaap op mijn bovenbuik rechts. Nu ben ik 29 weken zwanger en ik voel de kleine al een aantal weken helemaal bovenin....en sinds een paar dagen doet dat litteken me enorm veel pijn, voelt het ijskoud en voelt het alsof het verdoofd is. Niet fijn dus. Ik voel daar ook een heuveltje zeg maar....een heuveltje zo lang als het litteken en daarop ligt het litteken dan. Daarnaast voel ik nog een vreemd soort bobbel...? Kan 1 van jullie me meer vertellen? Het voelt echt heel naar aan. Toen ik er straks op drukte werd ik helemaal naar, en licht in mijn hoofd, moest echt gaan liggen op de bank, was gewoon bang dat ik van mijn stokje zou gaan.....
Hoi mamakitty, Wat je misschein voelt is het littekenweefsel maar omdat het nog maar kort is geleden,vind ik het verstandig dat je er even een arts naar laat kijken. Helemaal omdat het met aanraking er naar aanvoeld. Dat het koud een doof aanvoelt komt omdat er zenuwtjes van de huid zijn doorgesneden (dit hersteld vaak op langer termijn) Imke
4,5 jaar geleden was het....maar dan nog kan het verdooft aanvoelen? Jee...dat wist ik niet joh... maar ik vind het heel naar.....zat er net weer aan (ja dom, maar ff checken) en weer voel ik me helemaal naar...