vriend wilt niet..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aylan, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylan

aylan Lid

14 jan 2009
    16
    0
    0
    hai,
    eerst was het al dat ik 2 maanden te vroeg zwanger was,en nu gister na een hele kleine ruzie zei hij ook nog ik wil dat kanker kind niet ik schrok zo dat ik niks heb gezegd en nu net pas zei van meende je dat van gister en hij zei ja,het is jouw schuld jij zei dat het wel kon en dat het niet bij de eisprong was,ben echt zo verdrietig vooral omdat hij al en keer wilde en ineens niet mer weet ook niet waarom heb toen abortus gedaan en heel veel spijt hoe kon ik zoiets doen en nu lijkt de geschiedenis zich te herhalen,ben zo bang wat moet ik nou? :cry: zefde als k een naam keek hij zei nee ik be met me eigen dingen bezig ik weet t echt niet waarom kan ik niet een kindje krijgen zonder problemen,hoop dat t bijtrekt maar denk t niet liefs

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :confused: ik zou heeeeeel snel weggaan bij zo'n klootzak.

Je kunt contact opnemen met het vbok: http://www.vbok.nl/

Wellicht kunnen zij je helpen, veel sterkte!

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ehm, wat doe je bij zo'n vent?

En daarnaast, jouw schuld? Volgens mij springt sperma niet van de bank in jouw vagina hoor.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dit is misbruik, laat je niet misbruiken en ga gauw bij die *&^%&* weg!

5. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Wegwezen daar!

6. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar heb je hier al met je ouders over gesproken?

Kun je alleen voor het kind zorgen? Heb je een baan, een huis, voldoende inkomen?

Ik zou niet bij je vriend blijven en je kind houden want dat is geen veilige omgeving voor je babietje.

Wel zou ik serieus hulp zoeken om te praten en een weloverwogen beslissing te nemen. Dat kindje verdient een goede kans in het leven en een veilige omgeving om op te groeien.

7. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Jee wat erg voor je!

Ik herken wel iets in je verhaal. Mijn exman wist dat ik met de pil gestopt was, maar toen ik zwanger was (en ik dus heel blij), reageerde hij ook dat het te vroeg was, omdat we dan in de zomer niet op vakantie konden :evil: .

Ik ben toen bij hem gebleven, want ja...we waren getrouwd, hadden al een kindje en zwanger... Achteraf de slechtste beslissing die ik had kunnen nemen!

Hij was constant alleen met zichzelf bezig. En ik had nog de illusie dat het bij zou trekken na de bevalling, maar al lag mijn zoontje op nog geen meter afstand van hem te huilen, hij bleef gewoon op de bank tv liggen kijken...

Dus uiteindelijk, na een hele lijdensweg, ben ik toch bij hem weg gegaan.

Bespaar jezelf dat en kies voor jezelf en je kindje!

Sterkte.

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    :thumbdown: Misschien moeilijk voor je maar je MOET daar echt weg...
    Met zo iemand wil je toch niet verder leven?

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:
    Wat een ontzettende klootzak zeg! Sowieso schelden met de K-ziekte vind ik heel erg!
    Wegwezen daar!

10. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Jeetje wat een verhaal, ten eerste zou ik voor jezelf echt heel goed bedenken of je een toekomst met kindjes ziet met een man als hij. Misschien denken jullie te verschillend hierover? Zijn reactie was echt verschrikkelijk!

Ten tweede zou ik er goed over nadenken of je dit kindje houden wil. Ik weet niet hoe oud je bent, en zoals al eerder gezegd, of je ouders hebt die je hierin kunnen steunen? Maar dit zijn allemaal dingen die je mee kan laten wegen in je beslissing. En als je gevoel zegt dat je het houden moet, dan moet je dat doen! Het zal heel veel aanpassingen en moeilijkheden geven, maar dat is het ook waard!

Gr, Manon

11. Female

Female Niet meer actief

Lekker puberaal vriendje.
    Had m.i. beter zijn l*l in zijn broek kunnen houden als hij er nog niet klaar voor is om verantwoordelijkheden te dragen.
    En wat beter op moeten letten bij biologieles

:rolleyes:

Veel sterkte en succes, ook met het maken van keuzes.
    Vanaf nu zul je al steeds in alle beslissingen die je maakt het belang van jou én je kindje op de eerste plaats moeten stellen!

Liefs

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Misschien zit je helemaal niet op mijn vraag te wachten, maar ik wil hem toch stellen. Ik begrijp uit je verhaal dat je vriend alleen maar met zijn eigen dingen bezig is en helemaal niet met jou of jullie toekomstige kindje. Maar als je relatie zo rottig is, waarom begin je dan aan kinderen?

Een goede relatie is volgens mij de basis van een gezin. En als het tussen jou en je vriend nu al niet goed zit, dan heb je geen goede basis om dat kindje straks op te voeden. Als je echt een grote kinderwens hebt, dan kun je denk ik nog beter zorgen dat je als alleenstaande vrouw je zaakjes goed op orde hebt, zodat je in je eentje voor een toekomstig kindje zorgt. Dat lijkt me beter dan telkens rekening moeten houden met zo'n egoïstische man. Rustiger voor jou en rustiger voor het kindje.

Aylan, denk goed na over wat voor jou en je kindje het beste is. Ik weet zeker dat jouw kindje straks liever een happy single mama heeft dan een gestresste mama die voortdurend ruzie heeft met papa.

13. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ik heb weinig toe te voegen aan de voorgaande reacties..
    Volg je eigen gevoel.. jij wilt dit kindje wel.. Met de goede mensen om je heen red jij het prima met die kleine....

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zo te lezen was hij nog niet klaar voor kinderen, en nog steeds niet...

Spijtig dat het dan zo moet lopen, niet alleen voor jou maar ook voor het toekomstige kindje. Ik hoop dat hj nog bijdraait en dat jullie toch samen een "gezond" gezinnetje kunnen starten.
    Zeker in het belang voor het kind :(

Succes.....

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Kankerkind, zie hij dat? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Dat vergeet je toch je leven niet meer? Weggaan meisje, laat die ploert in de stront zakken!

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kom op meid, het is verschrikkelijk, maar je mag jezelf ook even een schop onder je kont geven. Je wordt zelf voor de 2e keer zwanger van een man voor wie je al eens abortus hebt gepleegd...
    Het lijkt me dat je al langer dan vandaag weet hoe hij in elkaar zit, dus je kunt 2 dingen doen:
    1. Je accepteerd hoe hij is en zeurt er niet over.
    2. Je beseft dat dit geen normaal gedrag is en gaat weg.

Sterkte.

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Jeetje wat een gek!
    Teneerste vind ik hem heeel onduidelijk!
    Want over 2 maanden wil die wel een kind?
    Wat maken die 2 maanden dan uit..

18. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    heel veel suc6 met de keuze die je gaat maken ik hoop dat je voor jezelf en je kindje kiest nu en niet weer voor hem door arbortus te doen als hij nu al k kind zeg wat zal hij straks wl niet tegen het kind zelf zeggen als het groter is er zijn genieg instanties die alleenstaande moeders wil helpen mocht je geen familie hebben die je steunt ik snap best dat het een lastige keus is maar ja jij en je kindje gaan toch voor alles vind ik en die hufter moet gewoon een knip zette zodat hij nooit geen kinderen meer kan verwekken bij iemand de l*l ik snap best da een alleenstaande moeder het moeilijk heb maar de liefde van je kindje en wat wilskracht dan moet je er wel komen laat die gek lekker achter alleen en word gelukkig met je kindje probeer in iedergeva; toch een beetje te genieten van je zwangerschap het is iets heels speciaals wat je bij je draagt en ik zou het zeker nie weer weg laten halen door zo'n hufter kies voor jezelf en laat hem lekker in de shit zakken zoiezo jij en je kindje ;) hoop datje wat aan onze reacties heb en dat je er kracht uit kunt halen wij op het forum luisteren altijd ;) xxx

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

idd een knip bij hem en voor jezelf moet je eens heel erg goed nadenken. ik heb ook zo'n relatie gehad en geloof me: je doet jezelf enorm te kort. als je een man vindt die helemaal bij je past en wel normaal is, voel je je zoveel beter!

ik zou accuut breken met hem. (makkelijk gezegd, ik weet hoe moeilijk het kan zijn, heb er zelf 2 jaar over gedaan)

sterkte!

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kan het niet meer met bovenstaande posten eens zijn wat een L*L zeg!

Deel Deze Pagina