elke dag schoonmoeder op bezoek!!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door makey, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Bij mijn eerste heb ik niet zon hele leuke kraam tijd gehad omdat ik me eigen irriteerde aan mn schoonmoeder die ELKE dag zonder bericht binnen kwam stormen terwijl ik ook andere visite had dan zet je nog op t kaartje even bellen van te voren zodat je het alleemaal een beetje kan plannen.
    Ik wil nu het ook de laatste is wel een leuke tijd van maken zonder dat ik met hoef te irriteren.

Ik wil het nu dus niet !!! zelfs mn eigen moeder belt en komt niet elke dag !
    IK wil het haat dus gewoon zeggen dat ik liever heb dat ze niet iedere dag komt want ik wil ook andere mensen gewoon ontvangen.
    Ze zegt zelf dat ik alles moet zeggen.
    Ze is overgens altijd al behoorlijk opdringerig en aanwezig. wat ze oko weet dat ik dat niet zo waardeer.

Wat zouden julie doen.

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik zou het haar gewoon vertellen.
    Maar ik zou het wel eerst met mijn man bespreken, dan kun je dat samen vertellen, en kan hij je hierin steunen.

3. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gewoon zeggen meid,
    Het is jouw kraamtijd en als je je er nu al zo over aan het opwinden bent, dat kan niet de bedoeling zijn. En als je het gewoon rustig uitlegt zal ze het heus wel begrijpen. en zo niet, jammer dan hoor!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij nr 1 kwamen mijn schoonouders ( inmiddels ex) ook elke dag... ik irriteerde me er enorm aan. Ik had toen 2 keer 1.5 uur kraamhulp per dag.. en ze kwamen steeds bij die 2e 1.5 uur.. dan hielden ze kraamhulp aan de praat.. zodat die geen tijd meer had voor mij en mijn zoontje.
    op gegeven moment bleef ik maar in slaapkamer... had er gewoon geen zin meer in.
    toen nr 2 zich aankondigde heeft exman hun laten weten dat het niet op prijs werd gesteld dat ze elke dag paar uur op de koffie kwamen.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tja het blijft lastig maar ik zou het toch gewoon eerlijk zeggen waarschijnlijk begrijpt ze het ook wel lijkt me. Inderdaad samen met je man is wel handig. Suc6

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik ga er ook zeker maar iets van zeggen, eigenlijk wil ik dat vantevoren al doen zodat ze het weet.
    Vind elke dag ook niet zo nodig.er is ook nog andere visite en ik wil oko wel wat rust heb ook nog een 2jarige peuter rondhuppelen die erg een mamaskindje is hihihihh. dus dat heeft ook allemaal tijd nodig

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Misschien kun je van de nood een deugd maken en vragen of ze zich een beetje over je peuter willen ontfermen?
    Mijn moeder heeft in de kraamweek mijn oudste een paar keer extra opgevangen. Gewoon even met hem boodschappen doen, zodat ie een uitstapje heeft, of een dagje bij hun thuis spelen, zodat jij even je handen vrij hebt en extra veel tijd voor je baby. Ideaal!

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Volgens mij zijn wij familie en hebben we dezelfde schoonmoeder :)

Ik heb dus hetzelfde probleem. Het is ons eerste kindje, maar aangezien ze bij mijn schone zus ook dagelijks onaangekondigd langs ging en nogal opdringerig was verwacht ik hetzelfde. Ze stond ze bij beide kids buiten op te wachten toen ze uit het ziekenhuis kwamen :confused: Goed bedoeld hoor allemaal maar liever niet bij mij.....

Succes!!!

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Hahaha juli2009, mooi klaar benje daar mee he!!, idd bij dr eigen dochter kwam ze ook iedere dag de hele dag, ik wil dat helemaal niet er zijn meer mesne dan zij die langs willen komen en zij is al zo vreselijk druk.

We bellen hun pas als we thuis zijn en niet als we in het ziekenhuis zijn omdat vorige keer iedereen al in mijn huis was ,lekker dan ben je net bevallen en zat daar dus echt niet op te wachten.
    Iedereen met die grijpgrage handjes enz. had m net op de wereld gezet en iedereen probeerd m al uit je handen te pakken!!!

Deel Deze Pagina