Steken..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ikheid, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Help, iemand moet me echt ff raad geven en me geruststellen..
    Ik heb net de bovenverdieping gedaan, inclusief stofzuigen, net meteen ff beneden gestofzuigd en gedweild.. Ik ben vanaf 2 uur bezig geweest en net klaar.. Net voordat ik klaar was kreeg ik me toch eens steken zeg! Moest echt ff gaan zitten.. In mijn vagina en ze trekken richting mijn billen, auw! :x Wat kan dat zijn? Steken helemaal onderin je buik, bij je schaambeen zeg maar.. Vanochtend had ik het ook al en ben toen ff op de wc gaan zitten.. Dat hielp niets want het was geen drol die dwars zat ofzo, sorry voor de details hoor.. :)
    Als ik zit en mijn hoofd op mijn schoot leg dan doet het kei zeer, is het mijn baarmoeder ofzo? Herkennen jullie dit?
    Ook mijn borsten doen minder zeer..

Graag raad/advies... word er erg onzeker van en heb dit nog nooit zo gevoeld!!! Ook mijn buik borrelt een beetje..

Dankjewel xxx :D

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi ikheid,

Ik denk dat je je banden hebt gevoeld! Je zwaarder worden baarmoeder moet nu steviger worden vast gehouden en door jou enthousiast schoonmaak activiteiten was het even hard werken voor ze en dat hebben ze je laten weten ook!
    Houd het in de gaten en neem voldoende rust!

Imke

Deel Deze Pagina