Bruine vlek tussen borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door FEE88, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoi verloskundige,

Ik heb een bruine vlek tussen mijn borsten sinds ik zwanger ben. Kan dit te maken hebben met de zwangerschap of moet ik het even aan de dokter laten zien? Verder vroeg ik mij af of je misschien weet hoe snel een vitaminepil (etos) wordt opgenomen want ik heb al een aantal keer gehad dat ik ong. een uur na het nemen van de pil moest overgeven. Ik geef nu nog steeds vaak over en vroeg me af of ik wel voldoende voedingstoffen binnen krijg voor het kindje. Bij mij is het zeg maar zo dat ik op een dag precies weet wat ik lekker vind en dat ook alleen maar kan eten van de rest moet ik gelijk naar de wc rennen. Zoals maandag had ik zin in tomaat met mozzerrela en basilicum dus heb ik dat gegeten dat ging goed en gister in tosti's maar het is heel erg afhankelijk van waar ik zin in heb...

Bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan pigment vorming zijn door de zwangerschap maar dat is lastig beoordelen door de pc heen dus misschien voor alle zekerheid toch maar even aan de huisarts laten zien. Hoelang het duurt voor de pil word opgenomen, ik verwacht wel binnen het uur. De hormomen kunnne ene behoorlijke invloed hebben he! Gezellig!

Imke

Deel Deze Pagina