Na 16 weken wordt HCG overgenomen door Progesteron als ik me niet vergis? Kun je van dat hormoon ook misselijk worden? Ik was eigenlijk vanaf week 13/14 helemaal van de misselijkheid af en nu ineens weer 2 dagen kotsmisselijk, ben wel druk geweest moet ik eerlijk zeggen, dat kan er nu natuurlijk ook mee te maken hebben. Ik las alleen iets dat je nu n ander hormoon in je lijf hebt en vroeg t me af of je daar ook misselijk van kan worden.
progestron krijg je al vanaf de eisprong. Het wordt namelijk gemaakt door het follikel waaruit jouw eitje is gesprongen. Hcg wordt dan wel minder vanaf een week of 16 maar je kan nog steeds misselijk worden. Er zijn meiden die de hele zwangerschap misselijk zijn helaas...
waarschijnlijk is t toch buikgriep, ik blijf overgeven er komt geen eind aan en normaal was k even niet meer misselijk na het overgeven. als het morgen nog zo is, toch maar even de huisarts bellen.
hier nog zo een eerste 2 zwangerschappen 9 maanden misselijk, nu inmiddels ook weer 7 maanden regelmatig misselijk. Sorry, voor het slechte nieuws. Gelukkig hebben de meeste dames er maar 3 maanden last van!
ik vind het alleen zo raar dat ik weken nergens last meer van heb gehad en dat het nu erger dan ooit is, dit heb ik zelfs niet gehad in de week waar in mijn HCG het hoogst was. ik denk zelf een buikgriep omdat k nu ook diaree heb maarja zeker weten doe ik t niet. hadden jullie dat ook, dat het weken heel goed ging en totaal niet misselijk en dan ineens erger dan ooit in week 17? de week dat t hormoon eigenlijk minder zou worden..
hm bij mij is het soms wel erger of minder erg, maar toch tot week 16 het ergste (vorige zwangerschap ook). Klinkt toch meer als een buikgriep ofzo. Of misschien ben je anders gaan eten, of heb je je de laatste tijd erger vermoeid? Daar kun je ook misselijker van worden.
we bellen morgen de huisarts als het nog zo is. ik heb nu de hele dag moeten overgeven. houd alleen soms een slok water binnen maar voor de rest niks. voel me heel erg beroerd, denk echt een buikgriep