Menstruatie en spiraal...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovelylonnes, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Betekend een bloeding eens per "maand" als je een mirena hebt, ook dat je dat ongesteld bent en dus een eisprong hebt (gehad)??
    Ik had namelijk begin vd maand weer een aantal dagen een bleoding en heb toen mn spiraal laten verwijderen, ik wil nu weten of dit dan ook kan telen als mn menstruatie en dus deze maaand een eisprong heb gehad.
    Ik heb wel het bekende "vruchtbare slijm" gehad...

thanxx

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    met een spiraal krijg je meestal wel een eisprong alleen kan het eitje zich niet innestelen.
    zelf heb ik niet gevloeid toen ik mijn spiraal had maar dat betekent dan niet dat ik geen eisprong heb gehad.
    vaak is je menstruatie na het uithalen ook wat wisselend, zelf had ik na 12 dagen mijn menstruatie en daarna regelmatigl, zie mijn banner.
    als je zeker wilt weten waneer je je eisprong hebt kun je beter ovulatietesten proberen.
    let wel op: ze zeggen wel eens dat als je in de maand dat je je spiraal hebt laten verwijderen ook zwanger raakt dat je een iets grotere kans hebt op een miskraam omdat het innestelslijm in je baarmoeder wat dunner is.
    succes met zwanger worden

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Iew... Hoop niet dat het een mk is/word. Ik heb namelijk wel het gevoel zwanger te zijn.... Heb ook vruchtbaar slijm gehad en heb al weken een ongi gevoel....
    maar wil niet te snel gaan testen maar juist proberen nog een tijdje af te wachten.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Een week na het verwijderen was ik ongie en een maand later had ik een posi test in handen. Ik was ook erg bang om een mk te krijgen ik heb er voor mijn zoontje 2 ma gehad en ik was nu weer zo snel zw dat ik er eigenlijk van uitging dat het ook wel weer fout zou zijn. maar wat zagen wij een hartje ik heb 2 goede echo gehad maar helaas is de beeb toch met 9wk overleden en met 13 wk eruit gehaald. Ik heb ook een stofwisseling ziekte waarvoor ik eigenlijk tekort medicijnen voor slik om een mk tegen te gaan dus of het nou daardoor komt of door toch te dun slijm. We zullen er nooit achterkomen.

Maar uit jouw verhaal haal ik op dat je spiraal tijdens je ongie eruit is gehaald. dan denk ik dat je zeker grote kans maakt om zw te zijn

succes

Deel Deze Pagina