Ik heb nu al ongeveer een week last van enorm jeukende armen en benen, krab mezelf helemaal blauw! Het advies van de dokter is vet houden maar dat lijkt tot nu toe nog niet echt te helpen.. Is er nog iets anders wat ik kan doen? Ben ongeveer 5 weken zwanger nu..
Hoi, Heb je al menthol poeder of gel geprobeerd? Zo nee, probeer dat eens. Zo ja, en het werkt niet. Er zijn wel speciale cremes die tegen de jeuk helpen, maar deze zijn alleen te verkrijgen via de gynaecoloog (in mijn regio). Bel anders je verloskundige even op. Groeten Evelien
Al geprobeerd en dat helpt helemaal niks helaas.. Ik heb nog geen verloskundige.. Ga pas over 3 weken voor de 1ste echo naar het ziekenhuis
O wat vervelend. Dan zou ik toch nog een keer bij je huisarts aankloppen en vragen of hij je dan kan doorverwijzen of zelf echt niets anders heeft. Je kan je ook aanmelden bij de verloskundige (tenzij je een medische indicatie hebt) en dan kan zij het regelen voor je. Meestal is de eerste afspraak, het intake gesprek voor de 10de week. Groeten Evelien
We zijn via ICSI zwanger geworden dus het loopt allemaal wat anders dan normaal.. Ik wacht het nog wel even af dan
Aha, spannende tijden dus. Nou gefeliciteerd hoor! De HA moet er echt wel meer mee kunnen hoor, probeer dat nog even.