Killing boobs

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Uppendup, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ik ben nu iets meer dan 7weken zwangerEn mijn borsten doen echt zo een pijn. Weet het niet wat ik hier tegen kan doen
    De een zegt koelen de ander niet koelen enz enz

Als ik ga douche is dat wel prettig tot er dan een straaltje tegen komt en dan is douche ook gedaan.

Vandaag ben ik zowiezo meer zwangerschapssymtomen dan normaal. ( misselijk, braken, buikpijn, en o zo een pijn aan mn borsten tot bijna huilends toe)

Wie o wie heeft tips

2. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Toen ik zwanger was van mijn miskraam had ik ook echt zo'n pijn aan mijn borsten, vooral in de avond, als ik mijn BH uit deed (auwauw!!). Een stevige BH 24 uur per dag aandoen verlichtte wel wat en met regelmaat nam ik paracetamol omdat ik anders gewoon niet kon slapen van de pijn :)...
    Van een andere orde, maar misschien helpt het, mijn kraam adviseerde mij om met BH aan te douchen (toen ik stuwing en dus ook pijn had), zodat die stralen niet zo hard aankomen. Misschien eens uitproberen?

Een troost, de pijn zal zeker wel minder worden na 1e trimester. Ook bij mijn andere zwangerschappen was ongemak/pijn aan borsten het heftigst de eerste 10 wkn.

Sterkte!

3. Semmie83

Semmie83 Actief lid

Jun 1, 2013
    163
    0
    0
    Wat vervelend zeg dat je zoveel klachten hebt. Vanaf welke week heb je die pijn aan je borsten? Voelt het hetzelfde als voor je ongi?

Ik ben 5 dagen overtijd en heb al anderhalve week last, nu zo'n enorm pijnlijke boobs dat ik er niet op kan liggen. Ik heb nog niet getest omdat ik denk dat het misschien bij een naderende ongi hoort. Had jij het ook al voor je NOD?

Ik vind een stevige bh wel helpen en verder kun je weinig doen denk ik.. Sterkte en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page