Jeuk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door girl89, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl89

girl89 Lid

8 feb 2013
    98
    0
    6
    NULL
    arnhem
    @ Hannes, voor zover ik weet ben ik getest op leverwaardes maar heb niks gehoord over galzuren/zouten.
    De jeuk onder mijn voeten heb ik nog dus misschien dan toch maar weer een keer bellen en zeggen dat ik dat getest wil hebben.

Wel raar dat een dokter dat zelf dan niet weet vind ik, hij heeft het alleen over mijn leverwaardes gehad en die waren goed dus daar hoefde ik me verder geen zorgen over te maken zei die maar als ik dit lees vind ik het jammer dat hij niet meteen me galzuren heeft getest, hoop dat hij niet moeilijk gaat doen als ik vraag of hij ook me galzuren wilt testen

2. girl89

girl89 Lid

8 feb 2013
    98
    0
    6
    NULL
    arnhem
    Net toch maar weer de dokter gebeld, krijg je eerst zon ''fijne'' assistente aan de lijn.

Gezegd dat ik 2 weken geleden ben geprikt op mijn leverfuncties en dat die goed waren maar dat ik nog steeds erge jeuk onder mijn voeten heb en dat ik wou weten of ook mijn galzuren/zouten zijn getest.
    Ze heeft het nagevraagd en volgens de HA is alles wat met jeuk te maken zou kunnen hebben getest ze had het over billubine? ofzo en ook mijn galzuren zei ze .
    Wel lees ik overal dat die uitslag meestal wel ff op zich laat wachten en ik had de uitslag 2 dagen later al maarja laat ik er maar vanuit gaan dat ze het daar wel weten en dat het goed zit.

3. girl89

girl89 Lid

8 feb 2013
    98
    0
    6
    NULL
    arnhem
    Nog even een vraag:

Volgens de assistente zijn dus mijn galzuren ook getest maar ik lees bijna overal dat je op die uitslag wel even moet wachten sommige zelfs 2 weken, ik kreeg de uitslag van me leverwaardes 2 dagen later al dus twijfel daardoor erg of dan wel echt mijn galzuren zijn getest.

Zijn er meer mensen die ook zo snel al de uitslag daarvan hadden? ( dus niet van de leverwaarden maar echt de galzuren)

Deel Deze Pagina