Licht bruine afscheiding, net zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sophie28, Dec 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik bet net zwanger, vanmorgen toen ik naar hettoilet ging voor de grote boodschap zeg maar, toen had ik bij het afvegen beetje bruine afscheiding/slijm.....

Ik schrok heel erg, na mijn miskraam ben ik zo onzeker....

Hebben jullie dit ook wel is meegemaakt?

X

2. Artamesia

Artamesia Bekend lid

Jul 22, 2013
    606
    11
    18
    Female
    Limburg (BE)
    Ik had dit van week 6 tot 8. Volgens de gyn innestelingsbloed of gesprongen vaatje. Zolang het bruin was, moest ik me zeker niet ongerust maken!

3. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie. Ik heb echt even een rot dag vandaag. Net nog wel een test gedaan en die knalt! Maar ben echt bang dat mis gaat. Ik hou me even vast aan jouw verhaal! Thx!

4. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik heb het een weekje gehad in het begin.
    Het is de goede kant opgegaan.
    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn miskraam ook zo begon.
    Toen werd het steeds erger en roder, maar deze keer ging het langzaam over naar wit. :)

Succes!!!

5. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het is nu roze....en heb heel veel pijn in mijn benen..

6. mvm2008

mvm2008 Actief lid

May 18, 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 mvm2008, Jan 1, 2014
    Last edited: Jan 1, 2014
    In ieder geval stappen met testen. Testen kunnen soms.ook lichter uitvallen ondanks dat je gewoon zwanger bent en dan heb je nog meer stress.
    Als je de topics hier beetje doorbladerd zul je zien hoeveel vrouwen in de eerste weken last hebben van wat bruin/roze of bloedverlies. Ik zou me voor nu geen zorgen maken, makkelijker gezegd dan gedaan, we weten het. Als het echt niet goed zit ga je dat snel.genoeg zien of voelen.

7. mvm2008

mvm2008 Actief lid

May 18, 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je es gaat kijken hoeveel topics er gestart worden over bloedverlies ga je haast denken dat het er gewoon bij hoort en dat geen bloedverlies uitzonderlijk is.

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bloedverlies is vaak 50/50:!! Ik duim met je mee !!

9. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Hoe is het er nu mee?

10. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi! Het was vandaag de hele dag weg, behalve net weer....
    Geen buikpijn nog, pffff spannend!

11. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen nog wat bruine stolseltjes draadjesonder de douche, nu sinds vanmiddag is het weg en weer licht....

Ik vind t spannend

12. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Volgens mij komt het wel goed!;)
    Anders veranderde het wel al van kleur.
    Succes!

13. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, denk t ook wel.
    Is al stuk minder bruin dan gister......hopen dat tzo blijft!

14. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

Jan 3, 2014
    466
    95
    28
    Bruin is niks aan de hand. Ik heb bij nu twee rood helder bloedverlies gehad. En nog steeds een wonder in mijn buik :-D nu 13 WK's
    Zelf hele gevoelige darmen, weet dus dat je baarmoederhals gevoelig is en door de grote boodschap kan er een adertje springen. Bruin bloed verlies is oud...
    Maar bij twijfel vk bellen ;)

15. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
  16. Tillit

Tillit Actief lid

Dec 26, 2013
    144
    1
    18
    Schrijven
    Een dorp
    Hé, ik sluit me aan bij de rest, hoor. Ik had het afgelopen maandagavond, ik schrok me rot! En daarna woensdag weer, het was slijmerig en lichtbruin... volgens mijn verloskundige oud bloed, omdat de baarmoedermond zo goed doorbloed is. Als je niest, of door het vrijen, kan er een bloedvaatje knappen en één of twee dagen later loost je baarmoeder dat weer. Het is waarschijnlijk eigenlijk alleen maar een teken dat het goed werkt :).

17. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Er is echt geen pijl op te trekken.

Dinsag vrij weinig, woe wat meer en donkerbruin, donderdag ook, gister weer heel licht en vanmorgen weer donkerbruin.

Ik weet het niet meer hoor...hoop zo dat dit goed gaat!

18. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Meid anders bel je de vk en vraag je om een vervroegde echo.. op die manier ben je iig gerustgesteld! zolang t bruin is, kan t zowiezo geen kwaad hoor. Heb je helderrood bloedverlies gepaard met menstruatieachtige krampen, dan moet je je zorgen gaan maken;)

Doe t in elk geval rustig aan en probeer wat vaker plat te liggen als je de kans krijgt.. is een tip die ergens anders had gelezen.

Ik snap je angst, maar denk echt niet dat je je zorgen moet maken hoor :) dikke knuf!

19. Sophie28

Sophie28 Actief lid

Jan 24, 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb haar gesproken en zolang geen echt rood bloed en krampen...geen zorgen maken.

Ik heb n miskraam gehad, althans met de echo bleek hij gestopt te zijn met groeien,afgelopen maart dus ben zo onzeker als de pest.

20. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Gezien jouw vorige ervaring vind ik persoonlijk dat de vk je wel een echo had kunnen aanbieden. Die onzekerheid is zoo erg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. En anders misschien toch een andere vk zoeken? Voor je eigen gemoedsrust.. Sterkte ermee xx

Share This Page