Morgen 20-weken echo! UPDATE!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetangel100, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Morgen om 12:15 uur is het dan zover, eindelijk de 20-weken echo!!
    Ik kan bijna niet wachten, ik wil zo graag weten of het een jongetje of meisje wordt... :D
    Alleen langzaam begin ik me nu zorgen te maken dat ze misschien iets zien dat niet in orde is of zo...
    Maar dat zal wel normaal zijn?
    Hoop dat ik kan slapen vannacht.... :)
     
  2. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    veel plezier vandaag en maak je niet te druk over dat er misschien iets niet in orde zal zijn. Zal allemaal vast goedkomen!!!
    Spannend dat je vanmiddag weet of het een meisje of jongen wordt. Zal voor je duimen dat de kleine er goed voorligt zodat ze het je kunnen vertellen....
     
  3. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik moet nog even wachten op de 20 weken echo...die is pas op 11 april.
    Daarom heb ik voor vrijdag een pretecho gepland...kunnen we de kleine toch nog even zien...

    Maar maak je niet druk, alles komt helemaal goed.
    Geniet strax van de kleine!!!
    Laat ons even weten hoe het is gegaan...
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dank jullie wel!
    Heb onrustig geslapen vannacht, maar daar komt ook nog bij dat we eerst om 10u een gesprek hebben bij de woningbouwvereniging over een nieuwe woning!
    Ik heb wel zin in straks, jullie horen het!!
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja!! We zijn naar het ziekenhuis geweest!
    Het was echt superleuk, die vrouw nam heel lang de tijd voor ons en ze heeft 6 foto's meegegeven omdat 'ie zo fotogeniek is, maar stop ze in de tas, want we mogen er maar 2 per persoon meegeven' haha...

    Alles was helemaal goed met de baby, alleen heb ik wat meer vruchtwater dan normaal (waar zit dat dan, heb bijna geen buik :) )
    De baby ligt mooi op schema met groeien en was heeeeel beweeglijk. Volgens die vrouw is het niet gek dat ik de kleine al zo vroeg voelde. Het ene moment op de echo lag ie die kant op en voordat je het wist had ie alweer gedraait!! Grappig was dat je op het scherm zag dat ie zich afzette en toen heel hard schopte en dat ik dat ook voelde en je zag het aan mijn buik haha....

    Ook weten we eindelijk het geslacht..... ons voorgevoel klopte helemaal: een meisje!!

    Mijn man was helemaal nerveus van te voren en hij was ontzettend blij erna! :D

    De mooiste foto's in mijn album :)
     
  6. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Leuk hoor gefeliciteerd en hele mooie foto s geniet ervan.
    groetjes jacky
     
  7. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wat leuk zeg!
    Wij gaan vrijdag voor de echo....we hopen ook te horen wat het wordt

    Ik voel de kleine nu ook sinds 1,5 week, echt een geweldig gevoel...
    Zou zeggen geniet ervan!
     
  8. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hallo,

    Ik wou vragen of dat inwendig gebeurd?

    groetjes,
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Mooie foto's hoor! Gefeliciteerd met je mooie en gezonde dochter in je buik
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nee hoor, inwendig gebeurd alleen als ze niets in beeld krijgen (dus bv helemaal in het begin van je zwangerschap). Met 20 weken dan zou het niet goed zijn als ze de kleine niet helemaal in beeld krijgen, omdat ie ondertussen al 28 cm is!
     
  11. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Bedankt!
     
  12. Niet meer actief

    Nee niet inwendig!

    Mooie avatar trouwens van Nawal Zoghi ;)
     
  13. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

    Wij mogen 17 mei ! Het duurt wel nog even, maar ik kijk er enorm naar uit ! Het lijkt me geweldig om het kindje dan te zien.

    Even een vraagje ... laten jullie na deze 20 weken-echo (die eigenlijk puur medisch is) ook nog een pretecho maken bij een ander bureau, of is deze 20 weken-echo eigenlijk voldoende ?

    Groetjes,
    Nikki
     
  14. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    sorry hoor voor mn late reactie... Maar Tof he !!! eeen meisje ook :D !!! wordt een meiden club hier !! wordt vast een heel mooi meisje !!!

    en waar heb je het over: ik heb amper een buik!!
    je buik is er zeker wel hoor.. gekke aap ;) !!

    maar jouw 20-weken echo was gelukkig een succes, ga je nog een pretecho maken of niet? !!!

    gr. sarah
     
  15. Niet meer actief

    geweldig zeg dat jullieeen meid krijgen en die echo van 20wken is ook heel mooi
     
  16. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    @NikkiF: We hadden eigenlijk een pakket voor een pretecho, een 2D en een 3D/4D. Die 2D hebben we nu afgezegd, kost toch 70 euro... De 3D/4D hebben we 16 mei!

    @Saraah: Het lijkt er inderdaad op dat er heel veel meisjes geboren worden!! Buik begint nu te komen, maar niet zo mooi als die van jou!
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    maar ik ben 2 weken verder dan jij ;)

    hahahaha... ach wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.. en je moet nog iets meer dan 4 en halve maand..!! die buik wordt enorm ;)
     
  18. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb morgen mijn 20 weken echo en begin nu aardig zenuwachtig te worden. Wij willen niet weten wat het wordt, dus hopelijk laat hij/zij dat ons niet zien ;)
     
  19. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nou Niek, bij ons was het dus wel te zien, maar niet voor ons om het zo maar te zeggen haha
    De echoscopiste zei ja ik heb het gezien, de stagiaire had het ook gezien, maar wij?? hadden geen enkel idee haha

    @Saraah dat is ook zo, mijn schoonzusje en mijn moeder begonnen ook pas te groeien vanaf 6,5 maand ofzo... :)
     
  20. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    we zullen zien morgen, jullie horen het wel...
     

Deel Deze Pagina