Hoi dames! Ik had vanochtend een positieve test! Aah helemaal top dus. Alleen heb ik super veel last van vruchtbaarslijm!(waar je ook echt draden mee kan maken ieuw haha) Kreeg dit precies 3 weken geleden en heb het nu nog steeds en al die tijd ook gehad! Nu lees ik overal dat de kv test vaker vals positief geeft als je je ovulatie hebt. Ook mijn gyneacoloog heeft dit wel eens gezegd dat dit kan. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik mijn ei al heb gehad +-2 weken geleden maar begin nu zo te twijfelen! ! Ben helemaal bang dat ik nu dus mijn eisprong heb. Heeft iemand anders dit ook?? Ik heb daarbij ook een gek geiriteerd zenuwachtig gevoel in mijn buik en liezen.
Bij mij begon het 4 dagen voor NOD, en ik heb het nu nog steeds. Volgens mij hoort het er gewoon bij. Enne... GEFELICITEERD
Okee fijn om te horen! Volgens mij had ik het ook bij mijn dochter maar weet het niet meer zeker! Ik kan het nog steeds niet geloven zooo spannend! Dankje wel jij ook he!!
Gefeliciteerd! Als je bang bent voor vals positief op de kv test, dan haal je toch nog een andere test? Gewoon voor de zekerheid?
Thanks! Spannend he?! Ik slaap er gewoon slecht van Bij mijn dochter heb ik het trouwens ook gehad, dat werd later in de zwangerschap waterig. Dacht steeds dat ik een hoge vliesscheur had
Pff echt wel hihi!vanacht kan ik echt niet slapen dat weet ik nu al haha!! Haha nou dan kan ik je de hand schudden want ik dacht toen steeds precies hetzelfde haha!!
Gefeliciteerd!! En ik heb dit ook gehad!! Daarom deed ik pas na dik een week overtijd een test omdat ik dacht dat ik me eisprong nog maar net had gehad. En die knalde echt van het schermpje omdat ik dus al een tijdje zwanger was. Daarna werd het trouwens al wel heel snel minder. Geniet er van!
Dankje wel! Wauw jeetje las net je onderschrift wat super voor jullie dat het gelukt is! Van harte gefeliciteerd! !
Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap meer afscheiding, de ene keer waterig en de andere keer dikker, niet echt prettig maar het hoort er gewoon bij
Nu ik er zo over nadenk... Ik heb ook meer afscheiding... Wittig, melkachtig... Heb je al een andere test gedaan?
Okee thanks!het is bij mij niet melkachtig maar wel echt doorzichtig rekbaar. Nog niet ga straks even naar het dorp om testen te halen!
Nou ik twijfel toch hoor dames!! Net nog ff dit testje gedaan!maar in ieder geval bedankt voor de reacties! ! Heb vandaag ook nog heel veel slijm (sorry;p) en steken in mijn baarmoeder en liezen! Ben benieuwd!!
Ik zie 'm wel hoor! Waar zit je ook alweer in je cyclus? Ik lees vaak over valse streepjes op de test van ZeK, maar volgens mij zijn die niet zo duidelijk hoor. En daarbij had je ook een streep op een andere test Doe anders morgenochtend weer een kv? Ik blijf voor je duimen!
Zenuwslopend dit. Ik zit nu op cyclusdag 37. Ik weet niet of ik overtijd ben. Heb laatste maanden langere cyclussen. Geen idee welke cyclus ik moet aanhouden. Ga ik uit van de vorige maand dan ben ik nu 11 dagen overtijd. Ga ik uit van de maand ervoor dan ben ik nu 3 dagen overtijd. Ga ik uit van mijn aller langste cyclus dan zit ik 7 dagen voor NOD. Ik heb nu al 3 dagen veel doorzichtige draderige slijm bij het afvegen. Ik durf niet te testen vanwege de vele teleurstellingen afgelopen maanden.
@ maja... Dat slijmerige afscheiding had ik bij de eisprong inderdaad... Op mijn nod had ik ook een hele lichte streep... Meteen een dure clear bleu test gehaald.. Ze zijn veel duurder maar geven wel veel duidelijker aan niet zwanger of zwanger en hoeveel weken.. Bij mij zei hij zwanger 1-2 weken.. 5 dagen later nog een simpele test gedaan en deze is veel donkerder!... Dus misschien een clear bleu halen met week indicator?
Wat spannend meid! Ik begrijp je angst om te testen, maar toch ontkom je er uiteindelijk niet aan als de menstruatie uitblijft. Ik snap dat je van je langste cyclus uit wil gaan. Zou ik ook doen. Dus nog een weekje wachten ( duurt laaaaaang ) en hopelijk dan een dikke vette knaller voor jou! Heb je verder nog kwaaltjes?
Ja mischien een goed plan inderdaad! Maar wacht het nog ff t jes af! Als ik volgende week niet ongesteld ben dan gaan we nog een testje wagen!