Jeuk

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Even benieuwd of iemand dit herkent want ik word ondertussen gek!

Ik heb onwijze jeuk op mijn hoofdhuid, hals, nek en onderarmen. In mijn nek/hals en onderarmen verschijnen er kleine witte bultjes. Soms 1, soms 3. Die jeuken dan een dag en dan is het weer over. Mijn hoofdhuid jeukt sowieso altijd.
    Uiteraard al gecheckt op luizen, maar die zijn het niet.
    Ik heb het al eens eerder gehad in 2014 toen een week of 6 nergens last meer van gehad. En nu is het alweer een week of 2 a 3 terug.

Ik bel sowieso morgen de huisarts misschien dat hun weten wat het is en vooral wat ik er tegen kan doen.

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Geen idee, wel wil ik je veel sterkte wensen want jeuk is echt verschrikkelijk

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
  4. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen dat het lijkt op eczeem. Zelf ook enorm veel last van gehad op mijn hoofd en een ramp om er vanaf te komen. Doet het ook zeer? Ik had het ook op mijn voeten. Sterkte! Jeuk is vreselijk..

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Vervelend!
    Ik loop ook al een maand rond met onwijze jeuk in mijn gezicht. Nu is het vooral aan de onderkant van mijn hoofd, heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen.
    Ik ben zelf nog niet naar de huisarts geweest maar hopelijk geeft jouw huisarts je snel duidelijkheid zodat het snel over kan zijn.
    Jeuk is vreselijk!

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Nou de oorzaak is helaas bekend. Wij hebben weer last van vlooien en kennelijk ben ik lekkerder dan de hond??! Pff hier zat ik ook niet bepaald op te wachten! Dus nu maar gezellig alles wassen, inspuiten en stofzuigen.... en herhalen.. en herhalen.. en herhalen :(

7. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Oei krijg er al jeuk van als ik dit lees.
    Heel veel succes met de vlooenplaag. Hoop dat je er snel vanaf bent.

Deel Deze Pagina