Aaaaahhhh zwangerschapsmasker!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tdw, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tdw

tdw Niet meer actief

Stom ja ik weet het maar was zo blij met het mooie weer dat ik vorige week vrijdag zonder zonbescherming lekker in de zo'n heb gezeten... Vanmiddag ook weer even... Ik keek net in de spiegel en ineens zie ik dat ik onder mijn ogen allemaal bruine vlekken heb! Dat betekent vanaf nu de schaduw maar opzoeken maar vervelend is het wel :(

2. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Yep hier heb ik er ook last van maar dan vooral rond mijn mond. Is dan net of ik een snor en baard heb dus vind dat echt wel minder. Smeer nu standaard iedere dag over mijn dagcrème en speciale gezichtscreme met factor 50 in de hoop het zo nog een beetje te kunnen beperken. En inderdaad niet uitgebreid met mijn gezicht in de zon gaan zitten.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik ook, op mijn voorhoofd.

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hier hetzelfde..
    Uurtje in de zon en nu is het net of ik poep op mijn voorhoofd heb en een snor.

Hopelijk trekt het nog wat bij. Morgen factor 1000 ophalen :p

5. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Ahh vervelend! :(
    Idd schaduw en voortaan SPF!!
    Ben zelf altijd nogal fanatiek met de SPF (hele lichte huid!) en heb gelukkig nog nergens last van, maar ben ook niet zo'n zonner.

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hier begint het ook te komen onder mijn ogen.. Balen hè?!

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heb een iniminie vlekje op mijn wang van mijn vorige zwangerschap. Nu gelukkig nog niks :)

8. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik bij m'n ogen , wenkbrauwen en wangen , zelfs met zonnecrème , pet en zonnebril op

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had het ook rondom mijn ogen. Ik kreeg het toen ik nog maar 8 weken zwanger was, bij mij één van de eerste duidelijke zwangerschapssymptomen. Ik had echter niet in de zon gezeten. Dus je kunt het ook krijgen als je gewoon buiten loopt. De een zal er gevoeliger voor zijn dan de ander.

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hier ook op de rechterkant van mijn voorhoofd. Moeders heeft precies op dezelfde plek ook een vlek.
    Moet eerlijk zeggen dat factor 50 de schade wel beperkt houd, wil toch echt van het zonnetje genieten maar de eerste x dat ik het zag dacht ik : ohhhh shit, balen!

11. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Gezien de verplichte rust is af en toe een zonnetje hetgeen waar ik nog van geniet..

Maar dan maar onder de parasol haha

12. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh vervelend, ik had het in mn nek, helemaal zelf schuld aangezien ik gewoon tijdens de zwangerschap onder de zonnebank ging. Ik ben toen ik het zag gelijk gestopt en moet zeggen dat het na de bevalling heel snel is weggetrokken

Deel Deze Pagina