Hoe zit dat bij jullie? Zorgen vrienden en buren voor een geboorte bord of moet je dat zelf doen? Ik vind het ook zo raar om het te gaan vragen. Anders kopen we zelf zo'n coole ooievaar die door je raam heen vliegt. Lizzie
bij ons is het volgens mij "normaal"dat de buren/vrienden wat neerzetten!Hebben dat in augustus idd bij vrienden van ons ook gedaan!
Hier is het niet gebruikelijk dat je het zelf doet. Bij ons wordt het druk in de tuin: 1 van mijn vriendengroep, 1 van de vriendengroep van mijn vriend, 1 van de buurt en 1 van de ouders....
Ik denk dat het per streek afhankelijk is. In het oosten van het land zie je veel dat buren en vrienden dit doen, maar in het westen (waar ik zelf ben opgegroeid) was het bij mij in de streek helemaal niet zo. Woon nu in het oosten en bij ons zullen vrienden dit doen, vond het zelf ook een raar idee, maar wel leuk, de betrokkenheid enzo. Voordeel van zelf doen vind ik wel dat je het kan doen zo je zelf leuk vindt, is ook wat waard lijkt me.
hier is net de ooievaar aangekomen , als de beeb is geboren hebben we een mega ooievaar aan het raam hangen.
Wij hebben t zelf gehaald, maar m'n ouders hangen t op voor we thuis komen uit t ziekenhuis. Het is hier geloof ik helemaal niet gebruikelijk dat 'anderen' het doen zeg maar, terwijl bij mijn zus in de Achterhoek juist wel alles door de vriendengroep gedaan wordt.
tis nog niet afgesproken enz. Maar ik vermoed dat de fam ervoor gaat zorgen hier. ik ga het wel zien... hihi doet mij denken aan de tijd dat mij zus beviel. zie mij nog gaan met die ooievaar...LOL Succes. Liek