lichtrose afscheiding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by asjuh, May 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hoi Mirjam en Japke
    ik heb hier mijn verhaal gedaan over vloeien en nadien een stijgende hcg ( in 4 dagen van 18 naar 120)
    nu ga ik net plassen en heb ik een soort rosig slijmverlies moet ik me nu weer zorgen gaan maken en naar de Gyn. bellen ? of moet ik eerst afwachten tot het roodbloed gaat worden :( ik heb (nog) geen kramp of zo ...wel een soort van trekkend gevoel aan de zijkanten onderin mijn buik ..ik zou nu 5 weken en 3 dagen zwanger zijn
    alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Asjuh,

je mag het gewoon afwachten. Zoals we hier wel vaker vermelden, de baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap rijk doorbloed, en je verliest gemakkelijk wat roze slijm. Geen paniek. Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt met krampen is er niks aan de hand. Probeer je lijf te vertrouwen en ook wat vertrouwen te krijgen in je zwangerschap. De gynaecoloog kan trouwens niets voor je doen nu, je moet toch afwachten hoe het nu gaat in het beginstadium van de zwangerschap.
    Het trekkende gevoel kan de groei van de baarmoeder zijn.

Mirjam

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :oops: dank je wel ....en je hebt gelijk ik moet idd. wat meer op alles leren vertrouwen ..maar pfff. soms is dat niet makkelijk
    greetz asjuh

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Hoi mirjam en Japke
    ik wil jullie even laten weten dat het helaas uiteindelijk is misgegaan ....hcg is nu dalende ...alleen hebben we gisteren iets stoms gedaan ...na het nieuws hebben we wat borrels gedronken , en dat is in een vrijpartij geindigd :oops: er was ons op het hart gedrukt dat we niet zonder condooms mochten vrijen , en die waren we juist vergeten :oops: ..kei stom maar het is gebeurt
    mijn vraag is eigenlijk heb ik nu kans op infectie gevaar ? of andere vervelende dingen ?
    hopelijk heb je een antwoord voor ons ..dank je wel ..
    asjuh

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Asjuh,

wat ontzettend verdrietig dat het is misgegaan joh.
    Maak je maar geen zorgen over vrijen zonder condoom, de infectiekans is minimaal klein. Echt geen reden om je druk over te maken.

Veel sterkte de komende tijd.

Mirjam

Share This Page