Hallo, Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ben op het moment erg onzeker. De eerste 12 weken van de zwangerschap ben ik erg ziek geweest. Dat was op zich wel vervelend maar ik wist toen in ieder geval dat alles nog goed was met de zwangerschap. Nu heb ik nergens last meer van maar ik ben ook nog te kort zwanger om de baby te voelen. Ik word er erg zenuwachtig van. Volgende week moet ik pas weer naar de verloskundige. Hoe zijn jullie deze weken doorgekomen? Groetjes, Ikke
Hoi Ikke, dit is niet vreemd hoor. Rond 14 weken zijn bij de meeste de kwaaltjes verdwenen. Ik ben ook aardig misselijk, moe etc geweest maar het nam rond week 13 wel af. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Heb je nog geen echo gehad dan?
Jawel ik heb al 3 echo's gehad, bij 6,10 en 12 weken en die waren allemaal goed. Ik weet ook wel dat ik me niet zoveel zorgen moet maken, maar dat valt niet mee. De laaste jaren is er bij ons nogal wat misgegaan met zwanger worden en blijven. Maar zover als ik nu ben, ben ik nog nooit geweest.
Nou dan is de kans heel erg groot dat het wel goed zit hoor. Als je inderdaad zon'n verleden met zwangerschappen hebt, is het begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar volgens mij hoeft het echt niet. Ik heb vanaf ongeveer week 15 echt nergens meer last van gehad, voelde mij weer zoals voor de zwangerschap en de baby doet het nog steeds goed! Heb vertrouwen! groetjes, kiwi